Vi på Projekt Framtid har nu skaffat ett Bankgironummer där de personer som vill bidra till projektet kan göra det via donationer. Vi kommer att ha en typ av "öppen" redovisning där alla intäkter och alla utgifter kommer att finnas tillgängliga så att ni som donerar ser vad era pengar används till. När bilbygget är klart så kommer alla innestående pengar skänkas direkt till barncancerfonden. Ni som vill vara med och bidra till Projekt Framtid använd uppgifterna nedanför.
Bankgironummer : 668-0060 Märk inbetalningen med ditt namn.
Underbart initiativ. Sitter här och blir nästintill tårögd.. fler borde stödja barncancerfonden! Tyvärr kan jag inte själv bidra just nu, men det är guld värt att ni ställer upp som ni gör. Grymt imponerande!
Underbart initiativ. Sitter här och blir nästintill tårögd.. fler borde stödja barncancerfonden! Tyvärr kan jag inte själv bidra just nu, men det är guld värt att ni ställer upp som ni gör. Grymt imponerande!
Det är inget tvång att bidra och heller inget tvång på summorna. Allt stöd är uppskattat oavsett om det är ekonomiskt, sponsring med saker eller bara en bra kommentar på forumet.
Då har första bidraget kommit in till oss. Många tack för dom 500:- som någon har skänkt. Åter kommer med namn men detta gör vi bara om personen själv vill.
Nice. Men som sagt...rör det sig med bilen alls just nu?
Jodå det är full fart med bygget. har varit en hel del att göra så det har tyvärr varit dåligt med uppdateringarna men det kommer upp nya bilder nu under kvällen.
Tyvärr så har det varit lite dåligt med bilder då vi har jobbat en hel del med att göra klart med våra sponsorer och fortsatt med det som det redan finns bilder på. Det kommer nya bilder inom kort. Hoppas att ni har förståelse och tålamod.
Jag kom på att vi visst hade gjort lite nya saker.
Då va det dags att lägga igen valsningen på bakskärmarna. Så här såg det ut en gång. Börjat att slipa så att så att det inte blir några släpp. Hittade en liten buckla att fixa till också. Slipat ner lite till. Slipat lite till. Även andra sidan är slipad. Då va det dags att börja att täcka över. Grov spacklat. Grov spacklat även denna sidan.