Tjena, är i stort behov att dra ner mina utgifter ett tag framöver så jag söker tips om billiga bilar. Har tänkt mig runt 5-10. Bilen i fråga ska vara billig att försäkra, ta lite bensin och gärna vara av relativ kvalite.
en golf mk2 helt klart är inne på 5:e året med min har haft den stått något år i mellan men den sviker aldrig förra sommarn hade den stått 1.5år jag stallde på bilen bytte 2gummi upphängingar till avgassystemet bytte en skyltbelysningslampa och åkte in och bes med blankt papper då hade den stått 2vintrar och jag starta bilen kanske en gång i halvåret
dessutom är dom otroligt lätt mekade och går "relativt" bra även om det bara är en 90hk otäckt roliga bilar att ratta iallfall till dom pengarna
Kia Pride! Liten billig bil som är billig i drift kostar runt 8- 10 K För en hyffsad, och dom har oftast inte rullat särskilt långt! Kanske inte den manligaste bilen men den jag hade funkade utan några större problem, Det är ju egentligen en av Kia licensbyggd mazda 121 så konstruktionen är från 80 talet även om dessa bilar är vanligast i årsmodell -98 till -00 Bara ett litet förslag! MVH Tjoen.
Tjena, är i stort behov att dra ner mina utgifter ett tag framöver så jag söker tips om billiga bilar. Har tänkt mig runt 5-10. Bilen i fråga ska vara billig att försäkra, ta lite bensin och gärna vara av relativ kvalite.
en tanke som faller mig in är en bmw 520 93- med vanos sjukligt billig i drift ångrar mig än idag att jag ålde min !
Tänkte höra om lite råd om en BMW 528ai som jag funderar på att köpa. Den har gått 31000mil, han säger att det är långa fina mil. Automat låda, stora färddatorn och så. Bra saker att tänka på och negativa saker.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Tänkte höra om lite råd om en BMW 528ai som jag funderar på att köpa. Den har gått 31000mil, han säger att det är långa fina mil. Automat låda, stora färddatorn och så. Bra saker att tänka på och negativa saker.
Känns som om detta är lite fel tråd?
Oavsett, rätt skött är 31.000mil ingenting för den bilen men gå inte på hans ord utan provkör den noggrant. Läs igenom och gå efter begagnadguiden för E39 (En 528i (96-00) har karosskod E39) på www.autopower.se så skall du se att du får en bra bild av modellen och dess svaga punkter.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.