" alla andra gjorde det ju så varför skulle inte jag kunna göra det? " hahaha alltså det känns ju inte som det är till nåt men eftersom alla gör det så måste det ju vara till nåt
Nu har ju ägaren till motorn varit o hämtat den o vxllåda samt kardan, även fälgarna! så de blev att palla upp bilen runt om, sedan har man tagit bort framvagn bara bakaxel, tank, ledningar, och ratt+stång kvar, blir nog att ta bort det mesta imorgon
Över till lite bilder :
(och nej jag har inte bytt bakskärm, hade tråkigt så lackade den
Liten skriftlig uppdatering, Har plockat ner bakaxel och Slipat ner den samt framvagnsbalken, och målat svart, Båda k-stagen är målade oranga samt ''bakaxelkåpan'' kommer inte på va de heter just nu, och bakre kardan är målat orange't, har även skaffat underreds massa, och fixat lite rost i motorutrymmet.
Hela denna dagen spenderades till att rolla om polarens 142'a, Tycker den blev riktigt go! (även min 240 hamnade lite på bilden)
Det som har gjorts nu är att motorutrymmet är nästintil klart så har börjat med elen och testmonterat lite grejer, kan säga att ena lyktglaset kommer bytas!
Över till de bästa.. bilder!
Hoppas ni gillar de ni ser och att ni följer projekt tråden, så ska jag försöka uppdatera lite mer!
ja klart vi hänger med, fast jag gillar inte de jag ser dock, jag hatar el! haha xD men ja e ju glad att ja slipper göra de iaf! tummen upp å mera bilder nu å mera tid i garaget!! jobba på!!
matheus : Tackar, jo vissa gillar inte kablar, men jag tycker det är skit skoj! kommer nog vara i garaget det mesta nu, om jag inte lyckligt vis får ett jobb, hehe
strandberg31 : Japp, ska förlänga vissa kablar på v-sida idag och dra dom, ja tog faktiskt kort innuti till strålkastarna, dock blev det kortet riktigt suddigt, men blir nog en uppdatering ikväll med
tackar! bilen står nu på backen, blir väll att slänga på dörrar och sånt så man kan få en helhetsbild, måste dock städa garaget först, ser förjävligt ut efter att ha skrotat donator bilen
Allting provosoriskt ditsatt bara, (huv o torkarplåt bara ditlagt)!
Vissa gånger tycker man att det ser bättre ut på bild, men kan säga att denna gången tycker jag det ser bättre ut i verkligheten, men vill att ni ska få se lite hur de ser ut ändå!
Vissa gånger tycker man att det ser bättre ut på bild, men kan säga att denna gången tycker jag det ser bättre ut i verkligheten, men vill att ni ska få se lite hur de ser ut ändå!
//Dennis
ser ut som en standard 740 med många färger och 2 snitt i skärmen