Vädret skall vara lysande imorgon, ser vi framimot.. nu börjar det dra ihop sej gott folk, hur många är vi nudå 23 eller?? någon mer som är intr. utav att hänga på till Höör???
kommer ett gäng från hlm. antagligen min ST, 2 st evo 6,v70R, Focus RS kanske. hoppas på bra väder
haha ja.. jag vet inte hur stor bilintresset är i höör men skulle varit roligt köra en eller 2 runder runt höör. : ) så folk tittar extra gång på alla bilarna som glider runt (:
Jag känner inte till Höör så väl jag tror mest ni står på ett och samma ställe, risken är stor att blå kommer att vara i hälarna om vi kör någon form av convoj men som sagt vi gör det om önskemål finns
född och uppväxen i höör så vill det köras en runda i byn så kan jag ta täten
Clintan66, kör du från Höör till Lödde? vet fan inte om jag hittar nämligen. Funderar på Klippan också men du kanske kör redan därifån eller?? lokalsinne är inte min starka sida!!
Clintan66, kör du från Höör till Lödde? vet fan inte om jag hittar nämligen. Funderar på Klippan också men du kanske kör redan därifån eller?? lokalsinne är inte min starka sida!!
Jadå. Vi ska till Stylit först i Klippan och sedan förbi en runda till Höör på denna träffen där. Sedan till Lödde.