Tuggummimannens BmwBravader, NU: sista körningen för året 3/11
Projekttråden innehåller: *Raceprojekt 600 hk+ i form av en 318is som uppgraderas succesivt. *Sugtrimmad Bmw 328 touring - en schysst sommarbrukis med en bit över 200 hästkrafter. *Diverse vinterhäckar får också vara med på ett... Visa mer
Ja, toppen är blästrad och tvättad. Så idag ska jag syna den noga efter sprickor och kolla så ventilstyrningarna är tajta, och om den ser bra ut så kanske jag börjar lite lätt på portningen idag .
Update Gårdagans bravader: Kollade igenom toppen och den verkade skjysst, så svängde lite med slipen i insugskanalerna, dessutom var det portningsväder:
Blästrad:
Insugskanal:
Det kommer bli grymt
Kvällen avslutades på helt rätt sätt också :
Mvh /T
Senast redigerat av Tuggummimannen (23 september 2010)
Fy fan för surströmming Ser bra ut med portningen danne, snart ska du få posrta en till m50 topp
Surströmming is the shit och du som tycker att du är den som är mest svensk av oss... Ja, efter att jag satt ihop din m20 topp . Din M50 kommer bli bra den med
Mr_EmCom skrev:
Ska följas!
Bra där, ska försöka att hålla igång hela tiden
Mvh /T
Senast redigerat av Tuggummimannen (20 september 2010)
Skyll inte på mig, det är tinypic.com som just nu fått den brilljanta idén att europa inte ska få använda deras uppladdningstjänst längre och de har precis raderat alla jävla bilder som européer någonsin laddat upp på tinypic. Den här tråden går ju att rädda iom att den inte är så lång än, men min andra tråds dryga två års arbete har gått rätt upp i arslet på nån gubbe med stor hatt på tinypics chefsredaktion, blir så förbannad. Jag är på g med bilderna till den här tråden, ge mig 20 min...