Tuggummimannens BmwBravader, NU: sista körningen för året 3/11
Projekttråden innehåller: *Raceprojekt 600 hk+ i form av en 318is som uppgraderas succesivt. *Sugtrimmad Bmw 328 touring - en schysst sommarbrukis med en bit över 200 hästkrafter. *Diverse vinterhäckar får också vara med på ett... Visa mer
Fixade en mall idag. Nu ska tråget skickas iväg till någon som kan svetsa aluminium. Det som görs med tråget är: utökad volym, skvalpplåtar, oljeretur från turbon och nippel för oljetempsgivare.
På söndag åker jag iväg på utbildning i två veckor, så när jag kommer hem så är förhoppningsvis tråget klart.
Rev golvmattan och började hacka loss asfaltsmattorna:
Körde på gammalt vikingavis med huggmejsel och hammare, men lär få tag i en tryckluftsdriven slagmejsel så spar jag mig nog många svordomar och blåtummar...
lite mjukare men inte så värst kladdigt och går sjukt mycket snabbare att få loss men räcker mad att bara köra en värmepicka sakta framför så släpper det
"If one day the speed kills me, do not cry because I was smiling."
lite mjukare men inte så värst kladdigt och går sjukt mycket snabbare att få loss men räcker mad att bara köra en värmepicka sakta framför så släpper det
Ok, för nu lossnar det stora kakor för de är så hårda och torra. Får testa med värmepicka och se om det går lättare Tack för tipset.
Har hämtat min vinterpulka, dags att göra iordning den nu, vintern närmar sig med stora kliv: Kablade igång han med Fläskberget. Fläskberget får stå med tak över huvudet tills vidare.
Ett styck lagom rostig e36 320 touring av årsmodel 1999 med dryga tjugotretusen mil i ryggsäcken:
Det sitter visst en 40/40 sänkning på.
Original: Ska få smaka i vinter
Den ska få nya hjullager och bromsslangar fram. Skönt att slippa köra min gamle äckliga 740 i vinter