3484
Sök

Svetsning m47

32 Inlägg
8 september 2010
Trådstartare
tjenare, undrar vilka drev man ska svetsa om man ska svetsa 3,4,5 drev så man bara kan andvända R 1-2
förstår inte mig på det men tänkte o höra med er här på garaget.
mvh hampus

1 168 Inlägg
8 september 2010
ska du bygga a-traktor, måste du svetsa i dreven. annars kan du svetsa i "locket" som sitter i lådan smile

32 Inlägg
8 september 2010
Trådstartare
ja det är till en a-traktor, men fattar inte vilka drev det är ?

1 168 Inlägg
8 september 2010
måste du svetsa i dreven frågade jag. ska du besikta kan du svetsa i "spakstället" i lådan och skriva på intygen att den är svetsad i dreven smile

32 Inlägg
8 september 2010
Trådstartare
jaha, ja hade den inne på bess en gång o fick efter kontroll men så sa bessmannen att det skulle vara svårt att rätta till.

1 168 Inlägg
8 september 2010
lura dom och skriv annat i intygen, dom drar inte ner dina växellåder och börjar gräva i dom. ta bort locket på översidan av locket på lådan. dra växelspaken dit så du ska få i 3an och uppåt. så ser du vilket spår den går i och så svetsar du igen det spåret med några punkter så är lådan spärrad. är inte OK utav besiktning men skriv annat i intygen bara smile

32 Inlägg
8 september 2010
Trådstartare
jajo men man måste ha bild på också smile

Forummoderator
10 576 Inlägg
8 september 2010
Fel forumsdel, detta är inte motorteknik. Dessutom bryter du mot garagets regler när du startar en tråd om EPA-traktorer. Ej tillåtet

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök