Oj verkar ju bli en del, Då får man väl gräva fram imprezan då, var på vippen att jag tänkte åka dit med vinterbilen ;P. Jag har en bra filmkamera, Men ingen bra fotograf så om du vill så kan du låna min under kvällen.
klart du ska gräva fram den få med några som du känner fan åh jasså fan det är ju helt underbart ja ta gärna med den men minneskort och sånt hur bilr det med de ?
Kul att du dyker upp sonataaa, var ett tag sen man såg dig! Dalgren92: Ska tjata på killarna nu i helgen, Om det går vägen så lär det dyka upp några bilar, Det beror om det inte är alldeles för lång väg att åka från Sala Alla eller ingen Andre!
Kul att du dyker upp sonataaa, var ett tag sen man såg dig! Dalgren92: Ska tjata på killarna nu i helgen, Om det går vägen så lär det dyka upp några bilar, Det beror om det inte är alldeles för lång väg att åka från Sala Alla eller ingen Andre!
känns som att detta kommer bli bra asså jag letar efter nån som har filmkamera/or som vill filma eller bara är där så man kan låna tänkte få ihop mkt material under kväller och klippa ihop en längre film om träffen men det är lite ont om filmkameror ni som kommer ta gärna med er om ni vill eller hör av er till mig om jag skulle kunna få låna
MVH JIMMY "Dalgren92"
jag har filmkamera. du kan ju använda den om du vill
känns som att detta kommer bli bra asså jag letar efter nån som har filmkamera/or som vill filma eller bara är där så man kan låna tänkte få ihop mkt material under kväller och klippa ihop en längre film om träffen men det är lite ont om filmkameror ni som kommer ta gärna med er om ni vill eller hör av er till mig om jag skulle kunna få låna
MVH JIMMY "Dalgren92"
jag har filmkamera. du kan ju använda den om du vill
ja härligt ta med den så använder vi den som är bäst i mörker