3205
Sök

Playstation 3 Tråden

129 Inlägg
16 september 2010
Trådstartare
Efter en sökning kom jag fram till att det inte fanns någon riktig Playstation3 tråd, tänkte därför starta en då jag tror det finns det stort intresse för det. Vill försöka samla allt på ett ställe, dels för att det underlättar men även så vi slipper skapa 70olika trådar. wink
Har haft mitt PS3 i snart ett halvår, är helnöjd. Lirar NFS, Bad Company, GTA IV och CoD 4. Nu för stunden blir det mest NFS då jag älskar bilspel(driftning). big_smile

Funderar på att köpa en ratt och lära mig köra med den, verkar ju döds fräckt. Det är den här jag kollar på(http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=293146) någon som har spelat med en, kanske till och med äger en?roll
Race Driver GRID har jag även kollat på länge och funderar nu på att slå till på ett. Någon som spelar detta och kan berätta om det är något att ha? smile

Kan hänvisa till http://playstation-3.se/ som jag själv läser igenom varje dag. Nyheter, Tips och trix, kommande spel osv. coollol

Hoppas tråden får finnas kvar och hjälpa PS3 spelare i nöd winktongue
--
RobinWatz

250 Inlägg
17 september 2010
Bullet--- skrev:
sitter och brutalväntar på Gran Turismo 5 nu. I november är det dags  big_smilebig_smile

Samma här big_smile Inte långt kvar nu, väntat alldeles för länge tongue

Angående Race Driver Grid så gillar jag det inte, fast det e ju min åsikt. Finns många som gillar det

Volkswagen - Das Auto

293 Inlägg
17 september 2010
grid är ett måste till ps3, härlig känsla speciellt när man får in drifting känslan big_smile

244 Inlägg
17 september 2010
GRID är ett riktigt skönt spel, för övrigt kan jag rekomenderar Logitech G27 ratten, dock är den lite dyr, men den är riktigt bra att spela på.

DFFL
9 020 Inlägg
17 september 2010
Fifa 11 den 30:e och GT5 när det nu var är förhandsbokade. smile
I övrigt så spelar jag det jag känner för men inte speciellt ofta längre.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

54 Inlägg
17 september 2010
Köpte mitt ps3 för 9 månader sen, och spelar typ aldrig på det...

Men lätt fetaste spelet är ju , mx vs atv reflex

Seg bôvel
322 Inlägg
17 september 2010
GT5 är ett givet köp när det kommer ut. Funderar på att förhandsboka.
Kommer väl den 2:e november om jag inte missminner mig. smile

Ointresserad.
936 Inlägg
17 september 2010
Spelar mest bad company 2...

Teabag appreciation club.

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
17 september 2010
Bad Company 2 är ju än så länge det bästa krigsspelet i år som släppts. Men när nya COD kommer tror jag, och jag hoppas innerligt att det är minst lika bra som 4an.!
Längtar otroligt mycket. Släpps i november!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

HEAVY METAL
765 Inlägg
18 september 2010
Sitter och lirar GTA IV just nu... har klarat handlingen och är ute och lallar mest och letar coola grejor:;!!    Annars gillar jag NFS liren  och bilspel i övrigt.,!! Funderar på o köpa GRID jag med!!

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

250 Inlägg
18 september 2010
NFS Shift, Killzone 2 och GTA IV är det som spelas nu i väntan på GT5, har klarat de 3 ett par gånger var men de e roligt ändå tongue

Volkswagen - Das Auto

129 Inlägg
18 september 2010
Trådstartare
Verkar som vi har många PS3 spelare här på garaget smile. Såg demot till nya Need For Speed, funderar starkt på att förhandsboka ett(släpps i Nov)! Titta gärna på trailern wink är fortfarande sugen på GRID. (:

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
18 september 2010
spelar mest badcompany 2 nu, blir nog att köpa nya medal of honour snart , sen bc2 vietnam sen i vinter!

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

244 Inlägg
18 september 2010
Assassins Creed - Brotherhood kommer nog bli grymt släpps den 18 november big_smile

Ointresserad.
936 Inlägg
18 september 2010
Kommer mkt nya feta spel nu...

Inte alls svårt o lägga ett antal tusen på tillbehör till Ps3:an.

Teabag appreciation club.

3 714 Inlägg
18 september 2010
Provade GT5(demo) för ett tag sen och det var inte nån höjdare tyckte jag iallafall...

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

2 182 Inlägg
18 september 2010
Har köpt in NHL 11, fan vad kul spel

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

412 Inlägg
18 september 2010
Jag spelar också BF: Bad Company 2 dagligen! Kul att det är många härifrån som kör det, fast jag tycker att man allt för ofta hamnar i samma squad med en 12-åring från Frankrike som sitter och skriker putain (= jävla skit/helvete) varje gång dom dör.

Annars så är det väl GTA IV, The Lost and Damned och Episodes of gay Tony.

135
├┼┼
24 R

129 Inlägg
18 september 2010
Trådstartare
Bullet--- skrev:
inget nytt spel längre, men är det någon som lirar Fallout.
Det nya Fallout New Vegas kommer i november oxå. big_smile

Har en polare som spelar Fallout, riktigt roligt måste jag säga, som sagt det släpps otroligt många nya spel i November!  big_smile

Sök