Hemma nu, Är fruktansvärt frusen och blöt, men hade ändå en kul dag måste jag säga.
Måste säga att jag är imponerad av folket som kom från Ystad, Malmö och Göteborg för att vara med, trots att det såg dåligt ut på väderfronten redan igår!
Det här var sista träffen för året och sista träffen som TBR håller i, men träffarna kommer ändå att fortsätta nästa år bara att det är andra som fixar det då.
Tack alla som kom och trotsade regnet! Gjorde det till en helt okej dag i det blöta
Tack själva!!! Vågade inte själv åka då jag har slitna däck och det kan vara ganska "spännande" när det är en del vatten...sund för jag var ruskigt taggad på att köra... Men men... Det som känns värst just nu är ju att det är bra väder såhär i efterhand....
Bra arrangemang, men försök få med vädergudarna nästa gång Det var roligt att det ändå blev lite körning och trevligt att träffa många glada människor.
Bra arrangemang, men försök få med vädergudarna nästa gång Det var roligt att det ändå blev lite körning och trevligt att träffa många glada människor.
Din bil är sjukt bra vi får testa igen nästa år
SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd ÄrStRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!