jag är på. bara bilen är frisk för att åka ska isf ha med passagerare. men betalar jag boende i förtid vet jag verkligen att jag åker
Boendet kommer till all säkerhet att behöva delbetalas redan nu under vintern när de bokas och sen resterande på plats eller liknande! De är sjukt mycket folk där under den veckan!
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
men de är väl för att de är så sjukt mycke människor man åker va? och för att de är så otroligt kul att köra bil längre sträckor? speciellt i hel gjutna stolar....
men de är väl för att de är så sjukt mycke människor man åker va? och för att de är så otroligt kul att köra bil längre sträckor? speciellt i hel gjutna stolar....
Jo jag ser åxå fram emot en 300+ mila tripp med styv fjädring och skalstolar...
/Fidde
Nu har jag fått lite mer info från mannen med huset! Huset har ca 12 bäddar och blir vi 10-12 personer så får vi huset för oss själva. Annars hyr han ut de rum för rum. Som han själv skrev så kan vi ha huset som vårat "Swedish club home" som han uttryckte det. Hela huset att hyra för veckan (söndag till söndag) skulle landa på ungefär 3500£... Vilket skulle göra ungefär 2700:-/pers. Då har vi ett helt eget hus mitt i Reifnitz och bilarna kan stå inne på baksidan av huset på kvällarna. Han har hyrt ut de under Auto News träffen i 25är och de har aldrig vart problem med bilarna. Gubben som har de skickade lite bilder på huset:
Va tycker folket?
Mvh Fidde
OM jag (förtydligar för Zlin här ) faktiskt köper mig en TYSK bil nu till vintern så kan är det verkligen INTE omöjligt att jag är väldigt SUGEN på detta
Hoppas jag var tydlig nu så inga missförstånd eller motkommentarer dyker upp ^^
OM jag (förtydligar för Zlin här ) faktiskt köper mig en TYSK bil nu till vintern så kan är det verkligen INTE omöjligt att jag är väldigt SUGEN på detta
Hoppas jag var tydlig nu så inga missförstånd eller motkommentarer dyker upp ^^
Sugen på en Jetta -85:a att fixa till träffen?
Mvh Fidde