4359
Sök

Golf II G60 upprustning

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
29 september 2010
Stridh skrev:
Någon som kan bra sidor för trim till vw?

arz-tuning.de kanske har något ?

sen finns ju mjmautohouse.com

de jag kommer på just nu smile

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
29 september 2010
ååååååååååååååhhhh min drömbil !!! big_smile, finn mycket o göra men en sak du inte ska göra, plasta inte ihop breddarna och kåfångarna med karosser, ser fördjävligt ut, annars om du vill så kan du lacka den i R1:ans röda candylack, svarta listerna också, på med feta bbs fälgar smile, klarglas och grill har du redan, saknas dock ögonlock, och g60läpp i fronten och så är den klar smile, ljudbygge kan man bara installera något enkelt smile

67 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
CHEEVA skrev:
Stridh skrev:
Någon som kan bra sidor för trim till vw?

arz-tuning.de kanske har något ?

sen finns ju mjmautohouse.com

de jag kommer på just nu smile

Tack! skicka gärna fler länkar om ni kommer på något smile

67 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
Blästrat motorrummet, torkararmarna och plåten som sitter på kylan idag. något sandigt och inte ett dugg nöjd med resultatet hmm hade lika väl kunnat slippa ist men får la se det som att de gick snabbare att köra med blästern om man ska bortse hur långtid det kommer ta att sanera bort alla sand dom krypit in överallt på bilen tongue

350 Inlägg
29 september 2010
Stridh skrev:
Blästrat motorrummet, torkararmarna och plåten som sitter på kylan idag. något sandigt och inte ett dugg nöjd med resultatet hmm hade lika väl kunnat slippa ist men får la se det som att de gick snabbare att köra med blästern om man ska bortse hur långtid det kommer ta att sanera bort alla sand dom krypit in överallt på bilen tongue

jag hade planer att blästa hela min kaross med men just pga att all sand som sätter sej överallt så gav jag up idén. varför blev du inte nöjd med resultatet ?

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
67 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
evil-one skrev:
Stridh skrev:

jag hade planer att blästa hela min kaross med men just pga att all sand som sätter sej överallt så gav jag up idén. varför blev du inte nöjd med resultatet ?

Det va endå så ojämt under all skit och bara en massa karosstjit så de va mest slöseri med sand för att få bor tjitet . ska se om jag kan få upp en bild tills imorgon.

350 Inlägg
29 september 2010
Stridh skrev:
evil-one skrev:
Stridh skrev:

Det va endå så ojämt under all skit och bara en massa karosstjit så de va mest slöseri med sand för att få bor tjitet . ska se om jag kan få upp en bild tills imorgon.

ahaa , kitt menar du ? sånt får du ju skrapa bort först , blästersanden studsar ju bara runt på d annars tongue hehe jah släng up en bild , snygg bil annars !

67 Inlägg
29 september 2010
Trådstartare
evil-one skrev:
Stridh skrev:
evil-one skrev:

ahaa , kitt menar du ? sånt får du ju skrapa bort först , blästersanden studsar ju bara runt på d annars tongue hehe jah släng up en bild , snygg bil annars !

Aa märkte det tongue har aldrig blästrat innan tongue

67 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
Tog lite bilder på blästringen idag men av någon konstig anledning blev dom jätte suddiga. men jag har en som man ser vad det ska föreställa iaf:P de e under batteriet där det var som värst med rost.
Så jag få locka med lite andra sommar bilder smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/43508/1001411_qzp0a4.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/43508/1001412_k4w572.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/43508/1001413_8h9m15.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/43508/1001415_do2wn5.jpg
Lättat ska det vara wink
Senast redigerat av Stridh (30 september 2010)

67 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
Kollade lite på sotningssats, toppbultar, vevlager, ramlager och kolvringar idag .. runt 6000:- inte så roliga pengar någon som vet någon bra tysk sida eller något så man har råd att trimma lite också? tongue

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
1 oktober 2010
Stridh skrev:
Kollade lite på sotningssats, toppbultar, vevlager, ramlager och kolvringar idag .. runt 6000:- inte så roliga pengar någon som vet någon bra tysk sida eller något så man har råd att trimma lite också? tongue

hmm verkar inte vara så dyrt ändå, om man nu tänker lite, några sidor e jag inte haj på faktiskt

Plura
1 oktober 2010
Kan rekommendera http://www.corradoparts.com/ bra priser och snabb leverans.

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
1 oktober 2010
Plura skrev:
Kan rekommendera http://www.corradoparts.com/ bra priser och snabb leverans.

även jag måste få lov att tacka för den länken roll

Plura
1 oktober 2010
Ja dom är riktigt bra, köpte kamkedjekit till min mk2 vr6 där och det kostade knappt 1600:- med frakt och allt. Aningen billigare än Sverige och Tyskland smile

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
1 oktober 2010
Plura skrev:
Ja dom är riktigt bra, köpte kamkedjekit till min mk2 vr6 där och det kostade knappt 1600:- med frakt och allt. Aningen billigare än Sverige och Tyskland smile

måste bara fråga hur det blev med tull och moms när du beställde från staterna ? eller hade du tur och slank förbi ?

Plura
1 oktober 2010
Bad dom skriva ner värdet på paketet till 50 dollar. Billigt och bra smile

67 Inlägg
3 oktober 2010
Trådstartare
Lagat rost hela dagen idag.. såååå piss tråkigt. plockar ner tröskel och skärm breddare. slippat och spaklat. inte så roligt men det blir ju bra om jag lägger några timmar till big_smile

Sök