Första tanken när jag såg bilden var "UGH! FÄRGEN ÄR JU HEMSK!" och så kan vi inte ha det så jag lackade den i en lite mysigare blå nyans...när jag ändå hade sprutan igång lackade jag lite av den tråkiga svarta plasten också.
kolla gärna in den och kommentera gärna. älskar kommentarer hehe
Inte för att vara negativ eller så, men du tror inte att det går att skriva ett inlägg istället för fem på rad? Det är ingen chat såvitt jag vet..
Kollade på din modd, dvs den blå i ditt galleri, och kom fram till följande: Lägg ner mer energi på fälgarna, som det ser ut nu är dom lite vinda och krokiga. Du kan också försöka skugga däcket i överkant så det inte ser onaturligt ut. Såg även att skärmkanterna var väldigt kantiga, jag vet inte hur det är på originalbilden men jag tycker det ser lite konsigt ut.
Iövrigt tycker jag du gjort ett jättebra jobb på den, du utvecklas och det syns
Lugna puckar, en lek på garaget är ju inte världens mest allvarliga sak, och jag vet vad du är med om också...en arbetskamrat gick bort i går natt, bara 26 år gammal så jag är inte i nån högform jag heller...
Dessutom ett rätt ballt koncept med en "Ute" dubbelhytt.
tycker det blev häftigt, visst lite mer job kanske krävs för att få det perfekt, men som sagt det är bara på lek ju. Jag beklagar sorgen, ta hand om din tjej.