Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

eksten
12 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

ja men han fick 8,3 och jag drog han, skit samma om han har 2tusen hk man ska kunna köra med eller hur?, plus det regna hela dagen nästan så banan var kall och jag hade sommar däck som vanlig samma setup när vi körde på meca men mycket bättre tid men skit samma upp till bevis den 28maj ska bli riktigt roligt  hoppas din drivlina håller nu med Rdäck på banan den är ju riktigt klibbig! skorna stod kvar på banan när man gick helt sjukt klibbigt, var bänka du din bil?jag letar efter en som kan ta 4hjul mvh

alla kan vi köra en dålig repa, det är allt jag menar tongue jo drivlinan är det jag oroar mig mest för, sån tur e att detta eventet är ett av de första så den borde vara hel då iaf smile tänkte ta maxxtuning denna gången, men närmaste 4wd bänk jag vet är tsmotorsport i åstorp..

okej har du bokat tid på maxxtuning så fall när? har hört att ts bänk är inte bra det blir mycket skillnad på deras enligt effekten var ligger maxxtuning?

nej har inte bokat än, ska boka såfort jag fått mitt nya insug.. aha okej, har ingen aning om den är bra eller inte, har mina spridare på tvätt där nu iaf smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
daajvid Elektriker
12 februari 2011 · 1 138 Inlägg

grabbar lugna nu ner er. lite mycke oftopic de gillar inte moderatorerna.. mest så vi inte får tråden låst

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
EvoThomas
12 februari 2011 · 21 Inlägg

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

alla kan vi köra en dålig repa, det är allt jag menar tongue jo drivlinan är det jag oroar mig mest för, sån tur e att detta eventet är ett av de första så den borde vara hel då iaf smile tänkte ta maxxtuning denna gången, men närmaste 4wd bänk jag vet är tsmotorsport i åstorp..

okej har du bokat tid på maxxtuning så fall när? har hört att ts bänk är inte bra det blir mycket skillnad på deras enligt effekten var ligger maxxtuning?

nej har inte bokat än, ska boka såfort jag fått mitt nya insug.. aha okej, har ingen aning om den är bra eller inte, har mina spridare på tvätt där nu iaf smile

okej okej ska du mappa den där på maxxtuning eller bara mäta effekt? jag mappar ju min sj så jag är bara ute efter att mäta vad den ger.

jt-racetuning.se
street_racing_90 Audi racing
12 februari 2011 · 634 Inlägg

daajvid skrev:
grabbar lugna nu ner er. lite mycke oftopic de gillar inte moderatorerna.. mest så vi inte får tråden låst

inte direkt OT då dem snackar om vad som händer på eventet ^^

Senast redigerat av street_racing_90 (12 februari 2011)

Nitrometanskada Gött mos
12 februari 2011 · 1 096 Inlägg

street_racing_90 skrev:

daajvid skrev:
grabbar lugna nu ner er. lite mycke oftopic de gillar inte moderatorerna.. mest så vi inte får tråden låst

inte direkt OT då dem snackar om vad som händer på eventet ^^

Vad som KANSKE händer menar du cool (Syftar på vem som slår vem och hur fort det kommer gå)

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
street_racing_90 Audi racing
12 februari 2011 · 634 Inlägg

Nitrometanskada skrev:

street_racing_90 skrev:

daajvid skrev:
grabbar lugna nu ner er. lite mycke oftopic de gillar inte moderatorerna.. mest så vi inte får tråden låst

inte direkt OT då dem snackar om vad som händer på eventet ^^

Vad som KANSKE händer menar du cool (Syftar på vem som slår vem och hur fort det kommer gå)

precis ^^

OxieJP JT-RaceTuning.se
12 februari 2011 · 49 Inlägg

Själv satsar jag på en tid under 6,4s smile
Jag vet med mig själv att jag kunde haft betydligt lägre däcktryck och att jag fegade lite för kopplingen (som slirade sista repan och brände fast i svänghjulet)

Det roligaste för mig blir att se vilka förändringar på bilen som blivit bättre smile

//OxieJP
BMW 535d Touring M-Sport "FamiljePizzaRacern" (2005)
Toyota Supra MK3 "Team RaceTuning" (1989)
eksten
12 februari 2011 · 480 Inlägg

EvoThomas skrev:

eksten skrev:

EvoThomas skrev:

okej har du bokat tid på maxxtuning så fall när? har hört att ts bänk är inte bra det blir mycket skillnad på deras enligt effekten var ligger maxxtuning?

nej har inte bokat än, ska boka såfort jag fått mitt nya insug.. aha okej, har ingen aning om den är bra eller inte, har mina spridare på tvätt där nu iaf smile

okej okej ska du mappa den där på maxxtuning eller bara mäta effekt? jag mappar ju min sj så jag är bara ute efter att mäta vad den ger.

yes kommer göra mindre justeringar där också smile men kör upp till ts och undersök smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Mr-Bredin
15 februari 2011 · 299 Inlägg

undrar vem som kommer att ta priset för 201 meter. wink

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
eksten
15 februari 2011 · 480 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
undrar vem som kommer att ta priset för 201 meter. wink

där var ett pris för varje seknd? smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Mr-Bredin
15 februari 2011 · 299 Inlägg

jupp wink närmst sekunden vinner

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
KHRacing
15 februari 2011 ·

daajvid skrev:
Osså kommer jag med en stor tung Volvo haha:p undra va man kan få för tid. Hmm

Du vågar inte ta ut den på isen där din försäkrning gäller, men du vågar ta ut den på dragstrippen där försäkrningen INTE gäller David ?

under 9,5-10sek och runt 145 i slutfart är min gissning

daajvid Elektriker
15 februari 2011 · 1 138 Inlägg

KHRacing skrev:

daajvid skrev:
Osså kommer jag med en stor tung Volvo haha:p undra va man kan få för tid. Hmm

Du vågar inte ta ut den på isen där din försäkrning gäller, men du vågar ta ut den på dragstrippen där försäkrningen INTE gäller David ?

under 9,5-10sek och runt 145 i slutfart är min gissning

Jag tänker inte ta den diskutionen..

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
BMW 330I "Cab" (2001)
KHRacing
19 februari 2011 ·

daajvid skrev:

KHRacing skrev:

daajvid skrev:
Osså kommer jag med en stor tung Volvo haha:p undra va man kan få för tid. Hmm

Du vågar inte ta ut den på isen där din försäkrning gäller, men du vågar ta ut den på dragstrippen där försäkrningen INTE gäller David ?

under 9,5-10sek och runt 145 i slutfart är min gissning

Jag tänker inte ta den diskutionen..

Jag glömde en smiley, så här kommer den...

smile

Mr-Bredin
24 februari 2011 · 299 Inlägg

Hur går det för alla med era byggen?
Tror ni att ni hinner o bli klara?

// Bredin
Suzuki Liana "Aerio" (2005)
Nitrometanskada Gött mos
24 februari 2011 · 1 096 Inlägg

Min bror "Rasmus_94" försöker få ihop sin S13 tills denna träffen.

Om vår kära mor har lust att köra Rasmus S13 ner så kommer jag med min 242:a(har själv bara en drivaxel att byta) annars får jag köra Rasmus bil, han fyllde 17 i Januari så körkort dröjer smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck
Saab 9-5 Aero Sportsedan "Caramell" (2004)
Volvo 242 Turbo "242 From Hell" (1975)
eksten
24 februari 2011 · 480 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
Hur går det för alla med era byggen?
Tror ni att ni hinner o bli klara?

för min del ser det ut att det är ihop till denna träffen smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
DeFlo
24 februari 2011 · 514 Inlägg

Mr-Bredin skrev:
Hur går det för alla med era byggen?
Tror ni att ni hinner o bli klara?

Får se hur det blir för min del tongue
Nytt jobb som kräver en del.

BMW = Bil Med Wasakredit
supra_gone_wild Drift junkie!!
24 februari 2011 · 276 Inlägg

själv så har jag inte börjat på mina än men d e lugnt kan köra som den står nu oxåsmile men ska försöka hinna med o uppdatera bilen med lite godis som jag har liggandes:)

André Malmborg
Team Scorpion Drift on facebook
Sponsorer: www.japtuning.se X www.klracing.se X www.mrtuning.se X firststop i Svedala
Nissan Silvia s15 Spec-R "Team Scorpion Drift" (1999)
kozlowski
6 mars 2011 · 123 Inlägg

Kommer smile kanske ska anmäla mig till utställningen.. bilen har lite nya fina saker på sig nu smile va tycks?

Mvh Kristian

BMW 318i "Mary Jane" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang