ja men han fick 8,3 och jag drog han, skit samma om han har 2tusen hk man ska kunna köra med eller hur?, plus det regna hela dagen nästan så banan var kall och jag hade sommar däck som vanlig samma setup när vi körde på meca men mycket bättre tid men skit samma upp till bevis den 28maj ska bli riktigt roligt hoppas din drivlina håller nu med Rdäck på banan den är ju riktigt klibbig! skorna stod kvar på banan när man gick helt sjukt klibbigt, var bänka du din bil?jag letar efter en som kan ta 4hjul mvh
alla kan vi köra en dålig repa, det är allt jag menar jo drivlinan är det jag oroar mig mest för, sån tur e att detta eventet är ett av de första så den borde vara hel då iaf tänkte ta maxxtuning denna gången, men närmaste 4wd bänk jag vet är tsmotorsport i åstorp..
okej har du bokat tid på maxxtuning så fall när? har hört att ts bänk är inte bra det blir mycket skillnad på deras enligt effekten var ligger maxxtuning?
nej har inte bokat än, ska boka såfort jag fått mitt nya insug.. aha okej, har ingen aning om den är bra eller inte, har mina spridare på tvätt där nu iaf
alla kan vi köra en dålig repa, det är allt jag menar jo drivlinan är det jag oroar mig mest för, sån tur e att detta eventet är ett av de första så den borde vara hel då iaf tänkte ta maxxtuning denna gången, men närmaste 4wd bänk jag vet är tsmotorsport i åstorp..
okej har du bokat tid på maxxtuning så fall när? har hört att ts bänk är inte bra det blir mycket skillnad på deras enligt effekten var ligger maxxtuning?
nej har inte bokat än, ska boka såfort jag fått mitt nya insug.. aha okej, har ingen aning om den är bra eller inte, har mina spridare på tvätt där nu iaf
okej okej ska du mappa den där på maxxtuning eller bara mäta effekt? jag mappar ju min sj så jag är bara ute efter att mäta vad den ger.
Själv satsar jag på en tid under 6,4s Jag vet med mig själv att jag kunde haft betydligt lägre däcktryck och att jag fegade lite för kopplingen (som slirade sista repan och brände fast i svänghjulet)
Det roligaste för mig blir att se vilka förändringar på bilen som blivit bättre
okej okej ska du mappa den där på maxxtuning eller bara mäta effekt? jag mappar ju min sj så jag är bara ute efter att mäta vad den ger.
yes kommer göra mindre justeringar där också men kör upp till ts och undersök
Min bror "Rasmus_94" försöker få ihop sin S13 tills denna träffen.
Om vår kära mor har lust att köra Rasmus S13 ner så kommer jag med min 242:a(har själv bara en drivaxel att byta) annars får jag köra Rasmus bil, han fyllde 17 i Januari så körkort dröjer
själv så har jag inte börjat på mina än men d e lugnt kan köra som den står nu oxå:) men ska försöka hinna med o uppdatera bilen med lite godis som jag har liggandes:)