4060
Sök

Hjälp med framruta V40.

378 Inlägg
18 november 2010
Trådstartare
Efter att jag besiktigat min V40 den 15/3 2010, har jag läst rätt mycket om det här med framrutor, om man ska byta framrutan själv eller om man ska lämna in till verkstad. Vad man ska använda för lim osv. osv.

Har då några sprickor i synfältet "/ MEN. Den gick igenom när besiktiga bilen förra gången.
Kommer bilen att gå igenom denna gången också?

Här är en bild på hur sprickorna har "vandrat" fram:  http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ge=1020213

1. Är alltså den första sprickan. Den va där när jag köpte bilen i februari och när jag besiktiga bilen 15/3.
2. Kom efter ett tag. Sakta men säkert.
3. Upptäckte denna för några veckor sen typ.

Mycket trevlig ruta jag har smile Den bara spricker överallt xD

Tacksam för goda råd. Eller nåt...

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

Hobby Fotograf
650 Inlägg
19 november 2010
Spricka nummer 1 måste dom ju säga nått om? verkar ju konstigt om dom inte sa nått? Dom andra sprickorna bryr dom sig nog inte om wink

378 Inlägg
19 november 2010
Trådstartare
ProXem skrev:
Spricka nummer 1 måste dom ju säga nått om? verkar ju konstigt om dom inte sa nått? Dom andra sprickorna bryr dom sig nog inte om wink

Ok. Dom sa nånting att jag fick fixa de på egen hand. Att det inte blev någon tvåa på de osv. osv.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

Sök