Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Jag beställer grejer från ATP i tyskland. Dom är verkligen kanon att ha och göra med! Grymma priser, kanon bra produkter, snabba leveranser och galet brett sortiment!
Satt dock och funderade på hur kvaliten är. Produkterna känns riktigt bra men priserna är så låga så man börjar undra hur bra och länge dom håller
Ena motorfästet till min bil(främre i mitten) köpte jag från ATP för 225kr. Samma fäste på Mekonomen kostar 1577kr. Vad hände där liksom?
Jag beställer grejer från ATP i tyskland. Dom är verkligen kanon att ha och göra med! Grymma priser, kanon bra produkter, snabba leveranser och galet brett sortiment!
Satt dock och funderade på hur kvaliten är. Produkterna känns riktigt bra men priserna är så låga så man börjar undra hur bra och länge dom håller