Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Tänkte det kunde vart kul att släng upp en projekttråd på mitt vinterprojekt. Perfekt nu när vi äntligen fått garage! Fick tillgång till garaget i lördags (27 Nov) och då har vi ändå fått upp nya lysrörsarmaturer i taket och satt 9st vägguttag lite här och var.
haha jag borde ta med xboxet XD behöver dock nått att ställa min motor på men vi löser det så vi får ut din spis åxå
Det ligger en lastpall på vinden. Den kanske du kan ta och lägga motorn på? Jag behöver dock borrmaskin innan jag kan lyfta ur motorn. "Bultarna" till drivaxlarna är kass. Insektsbultarna som sitter i växellådan. Galet lack jag blev igår när jag såg det Därför skärmen åkte av
haha jag borde ta med xboxet XD behöver dock nått att ställa min motor på men vi löser det så vi får ut din spis åxå
Det ligger en lastpall på vinden. Den kanske du kan ta och lägga motorn på? Jag behöver dock borrmaskin innan jag kan lyfta ur motorn. "Bultarna" till drivaxlarna är kass. Insektsbultarna som sitter i växellådan. Galet lack jag blev igår när jag såg det Därför skärmen åkte av
Just de mitt frontparti står på den ska kolla på det om jag åker dit sen. FY lider med dig:O hoppas det löser sig
Just de mitt frontparti står på den ska kolla på det om jag åker dit sen. FY lider med dig:O hoppas det löser sig
Jag tycker du skall åka dit sen. Trist att vara där själv Tänkte jag skulle riva inredning och slänga upp på vinden också
Jag tycker du skall åka dit sen. Trist att vara där själv Tänkte jag skulle riva inredning och slänga upp på vinden också
hahaha xD du har så stor påverkan på alla oscar;) göttgött:) ut med din motor idag då? Nja, får se, är sjuk, ligger just nu hemma i sängen.. men skulle vilja komma ut och lossa min ic's och kolla lite vad jag behöver för rör så jag kan förbereda det..
haha jo jag vet inte vad det är FOlk står inte ut med mitt tjöt så dom ger helt enkelt med sig Min motor är redan ute:P ah segt får väl se om vi syns där ute;)