3072
Sök

FlameThrower till moppe

2 652 Inlägg
16 juli 2006
jag håller faktist med dej ,, en jävligt kul grejj när man är 14-15 . dock är dom livsfarliga här i stan

425 Inlägg
16 juli 2006
mm....men typ en motard 450 som kommer o kör om på mitt linjen är nog lika farlig

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Fartglad
336 Inlägg
16 juli 2006
Jag personligen har alltid tyckt att moppar är pinsamma, så jag har aldrig haft moped... tongue

Power without Quattro is useless!

SSS -12
3 217 Inlägg
16 juli 2006
Grejen är den... För att få vara medlem på garaget.org så krävs en ålder på minst 18 år! För att generalisera lite vilt så är man inte mopedist vid 18 års ålder såvida man inte en entusiast eller seriös mopedtrimmare för banracing eller strippenkörning!

Är du 18 år gammal?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
16 juli 2006
Jag har aldrig haft moppe!! För pinsamt!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
16 juli 2006
Fuckface skrev:
Grejen är den... För att få vara medlem på garaget.org så krävs en ålder på minst 18 år! För att generalisera lite vilt så är man inte mopedist vid 18 års ålder såvida man inte en entusiast eller seriös mopedtrimmare för banracing eller strippenkörning!

Är du 18 år gammal?

du tog orden ur min mun precis...

man lever bara en gång så lev väl!

8 156 Inlägg
16 juli 2006
Jag har faktiskt heller aldrig haft en moppe.
(Har behövt cykla för att hålla mig i form)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

180 Inlägg
17 juli 2006
sprox skrev:
Ni/han/hon som skriver skjut mopedister förbjud mopeder...har ni inte haft moppe eller varför är ni så negativa mot mopeder...vad ska man göra när man är 15  år o inte får köra bil..jo man kör ngt annat med motor.  te.x moped 

tack för mej smile

nej man cyklar tils man är 16 istället och tar ett litet A1 kort så får man köra lätt mc senn tongue
som vissa smarta personer *host jag* ska göra

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!

1 639 Inlägg
17 juli 2006
Går väll an att åka moppe under det år man är 15, sedan blir det eXtremt pinsamt eftersom man får köra lätt MC när man fyllt 16 !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Wallraff
319 Inlägg
17 juli 2006
Fuckface skrev:

Är du 18 år gammal?

Här i byn är det flertal 18åringar som fortfarande åker moped:)
dom väntar väl på körkortet som dom har i hand om 1 månad...
jag tycker också att det är pinsamt med moped..
men det är ett billigt och ett bra sätt att ta sig fram på..

perpelle
17 juli 2006
Muz skrev:
Fuckface skrev:

Är du 18 år gammal?

Jag tycker det är pinsamt att åka 740;)

Men till topic; har ingen aning!

4 571 Inlägg
17 juli 2006
jag tycker att moppe är ett utmärkt smidigt sätt att ta sig runt i byn

Svetsare
216 Inlägg
17 juli 2006
perpelle skrev:
Muz skrev:
Fuckface skrev:

Är du 18 år gammal?

Jag tycker det är pinsamt att åka 740;)

Men till topic; har ingen aning!

hehe huvudet på spiken. jag köpte mig en moppe när jag var 22 för att åka till och från jobbet ruskigt smidigt. den är dock stulen nu.

I Rock Your Socks Of...
http://mickeshobby.blogspot.com/
Hellre Parkinsons än Alzheimers.
Det är ju bättre att spilla ut lite av groggen än att glömma var man ställt den.

SSS -12
3 217 Inlägg
17 juli 2006
Jag har också funderingarna på att köpa en moped för att ta sig från och till här och där... Men nu handlade ju detta om en fullt seriös person som skulle sätta FlameThrower på sin moped! Ska inte kritisera, en del köper sådant andra köper mindre onödiga saker!

Håller fortfarande fast vid att denna killen troligtvis inte är 18 år gammal än... Vi har folk inne på forumet som inte än är fyllda 18 år men beter sig betydligt äldre i skrift ut uttryck än många andra som är klart över gränsen! Men här sätter jag min fot och säger mitt STOP... Sen får ni andra göra exakt som ni vill! Jag vill inte att garaget.org ska gå överstyr!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Meister
6 763 Inlägg
17 juli 2006
de kan varar roligt att köra moped åxo! sladda lite på gräsmattan å så, de finns dom här som inte ens kan de me sina slöa helt ointressanta bilar! jag ser ju heldre på en frän moppe än en helt ointressant bil! men de e ju hekt klart ett smart transport medel!

70 Inlägg
17 juli 2006
jensonnn skrev:
sprox skrev:
Ni/han/hon som skriver skjut mopedister förbjud mopeder...har ni inte haft moppe eller varför är ni så negativa mot mopeder...vad ska man göra när man är 15  år o inte får köra bil..jo man kör ngt annat med motor.  te.x moped 

tack för mej smile

nej man cyklar tils man är 16 istället och tar ett litet A1 kort så får man köra lätt mc senn tongue
som vissa smarta personer *host jag* ska göra

jensonnn är ju 15 mä ju  för annars skulle han inte ha väntat på att bli 16 och ta lätt mc!

vad är det för fel på att man har kört moppe da???
dom flesta har ju gjort det

Öppet luftfilter känns väl lite överkurs vad är det för fel på hönsnät det håller ju borta kaniner, svanar och Fordar och annan skit

19 Inlägg
17 juli 2006
camaro67 skrev:
jag skulle ju vilja säga så här istället att det är pinsamt att inte ha moppe! få skjuts av andra aller mor å far!

jag antar att 67 står för något annat än det år som du är född.

Sök