tackar det jag vill byta innan iallafall är ny baslåda så det ser bra ut och halvskin eller om jag har tur helskinn samt en ny ratt men det blir på elmia:) men jag har faktiskt änmält bilen för typ 10 min sen (A)
grymt! anmäla? måste man anmäla... är det inte bara åka dit o hoppas på att bli insläppt? aja, ska med ställa ut på vallåkra så vi syns!
haha jo det e möjligt men gick in på deras hemsida så det var väldigt enkelt att fixa det så då vet man iallafall att man har en plats
Har kollat igenom alla sidor Detta kommer bli fint verkar de som! Håller själv på att fixa lite på min 740, just nu inför besiktning bara. Rostlagar lite under bilen o fixar lite andra småsaker som behövs bytas. Men tyvärr är man ju så dålig på att ta kort på de man gör, så någon projekttråd kommer de tyvärr aldrig bli tror jag ^^
Har kollat igenom alla sidor Detta kommer bli fint verkar de som! Håller själv på att fixa lite på min 740, just nu inför besiktning bara. Rostlagar lite under bilen o fixar lite andra småsaker som behövs bytas. Men tyvärr är man ju så dålig på att ta kort på de man gör, så någon projekttråd kommer de tyvärr aldrig bli tror jag ^^
tacktack okejokej hoppas att den går igenom besikningen ! haha bara att försöka tänka på bilder att ta lite och ladda upp
har en massa nya bilder nu som jag lagger ut om ni undrar vrf jag inte andvander vissa tagenter sa har vissa slutat att fungera xD tvattade bilen igar riktigt noga men efter det korde jag ca 2 mil och den blev lika skitig anda ... ser bra ut tycker jag bara halvskin eller helskin som saknas.. kromad tandspole xD ny lackade och bytt alla bultar rent nylackade xD bultar xD bilen nytvattad men blev skitig anda ... lilla leksaken hemma ^^