tackar tackar alle sammans jo de blir nog fan bra när de blir färdigt idag har jag mest våld gästat tomten å gammla ute rummet och ett gammalt växt hus på 40kvm som nu mera ligger allt sammans i en kontainer så nu ska de plintas sen blir det trädäck på en 50kvm som kommer vara fan så mycket roligare att ha snart börjar de nog dra sig så man kan börja bygga ihop dom här maskinerna också..
så lite uppdate då.. har trillat in lite grejor till så IMORGON ska jag börja montera ihop en maskin ialf så får jag te den andra sen, tantens nya brukis är ihop det slutade med 263hk/396nm(I MASKINEN) går riktigt fint med de moset..
trä däcket hhhmmmm ja bilderna får väl säga sitt i det fallet matrialet har snart legat här i 36 timmar så snart e det vä'l dax för de..
min andra topp har kommit hem igen så nu har jag båda mina färdiga toppar liggandes å väntandes på montering...
lite ny uppdate idag med då har börjat montera ihop snik maskinen så jag får i en riktig motor i den redan nu ivår så man kan sprätta på asfalt också bilderna får berätta resten
snabb spec på denna
7a topp 7a kammar aan org botten ståldrev vevaxel nya vatten pump ny löprulle+kamrem RS2 toppackning nya org topp bultar cp grenrör wagner insug
så ska vi väl få svar på vad org stakar och kolvar tål i effekt
inte ska du väl köra med orginal botten?? blir juh dyrt om staken vill ta sönder toppen och lite utöver det:)
jo då de blir org botten i denna maskinen jag har ju 3st att avrätta men till ADU toppen som gjorts iordning ska där bara trevliga bitar i hela den maskinen.. men nu vill jag ut å åka med stress fläkt å döda nån porcshe med sleepern istället nu direkt..
inte ska du väl köra med orginal botten?? blir juh dyrt om staken vill ta sönder toppen och lite utöver det:)
jo då de blir org botten i denna maskinen jag har ju 3st att avrätta men till ADU toppen som gjorts iordning ska där bara trevliga bitar i hela den maskinen.. men nu vill jag ut å åka med stress fläkt å döda nån porcshe med sleepern istället nu direkt..