25/4 2011Vart riktigt dött nu men kommer lite info:
Testade att starta bilen häromdan och självklart startade den inte. Helt död i början sen efter ett tag började den tända till nån gång då och då och sen gick den nästan igång men dog så fort ja släppte nyckeln, fortsatte lite till och den bara tände till nån gång ibland och sen tog batterit slut, såklart

Men nu finns det bilar hemma så ska testa idag med startkablar och försöka få igång den och se hur den går iaf om det nu går att få igång den.
Blir väl helt enkelt att man får börja riva lite mer

Smetat på lite massa under idag, ska ju så småningom bli under hela och vaknade tidigt idag och ledig var man så i brist på annat blev det att fortsätta lite på det. Fast brist på annat är väl att ljuga, har ju hur mycket som helst att göra men inget jag hade lust med just då

Återkommer ikväll efter att jag troligtvis kollat lite mer grejer rörande motorn.
Tänkte jag skulle släpa mig iväg till skroten nån dag och se om man hittar lite hela plåtdelar så man spar lite tid med bakdelen, inte lust med att pussla ihop allt där bak bara för att få ihop en bruksbil utan då är de bättre att man hittar sig hela fina bitar så det går snabbare plus att det blir bra direkt och inte massa lappning och pussling