la, där vi brukade köra eller coop i landskrona. nästa torsdag eller?
Spelar ingen roll, jag har tid ikväll med... Vill bara kunna skriva ut det på fejja så folk vet om det. Behöver plats, tid och dag. Torsdag är ju spikad, tiden kl 20... Säg du konkret vart, så skriver jag det. Jag har aldrig varit på träff i LA, har bara varit på en träff i Lödde och det var på parkeringen diagonalt över rondellen från MAX...
antingen stället vi körde på eller på coop, lätt att hitta till i la, coop / öb, ligger precis när man tagit av motorvägen södra avfarten på väg in till centrum, lastkajen :-)
antingen stället vi körde på eller på coop, lätt att hitta till i la, coop / öb, ligger precis när man tagit av motorvägen södra avfarten på väg in till centrum, lastkajen :-)
Okej.. Känner till den sträckan Köpte bilen på Bila.nu hehehe... är nog lätt att hitta.
Spika det då? Torsdagar 20.00 Coop i Landskrona??? Med början... idag?
själv kommer jag nog inte förrän tidigast 20.30 isåfall, men är här några landskrona bor som tycker detta är intressant med? men hade vat trevligt att få fota lite & kolla bilar :-)
Okej.. Känner till den sträckan Köpte bilen på Bila.nu hehehe... är nog lätt att hitta.
bilen från bila, ajaj.. 20.30, IDAG, OK.
Jag är nöjd, men inte förrän jag hade rättat till fronten på den hahahahaha... Japp, jag sätter ut det på fejjan då...