3384
Sök

AKUT !!! Komma in i bagage utan batteri BMW e39

Lastbilsförare (SH Transporter)
104 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
Mitt batteri är slut och har tagit in det för laddning över natten..
Men har ett problem..
Jag kommer inte in i bagageluckan utan ström, för nyckeln funkar inte..
Har en sedan, och det verkar inte gå att ta bort baksätet (ryggstödet)
Är det någon som vet om man kan koppla på nått sätt så att man får tillfällig ström så att man kan öppna?

Vore tacksam för akut svar !!
Mvh M

3 354 Inlägg
3 mars 2011
kan du öppna motorhuven? isf så borde det gå att koppla på + polen vid motorn.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

104 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
jo jag va ut o provade, och puh ! det funka big_smile .. så det är inga problem.. men tack ändå för tipset smile

???
661 Inlägg
3 mars 2011
om inte de hade fungerat har du ju ett lås på bakluckan tongue bara stoppa in nyckeln och vrida om :p

du kanske menade att det inte gick med nyckeln btw :p trodde du menade knappen på nyckeln :p
Senast redigerat av _Tony_ (3 mars 2011)

595 Inlägg
3 mars 2011
Hahaha! Gjorde EXAKT likadant med S60n i helgen! Men som tur hittade jag en lömskt litet nykelhål i bagaget. Om jag drog en lättande suck då! Lycka till smile

104 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
_Tony_ skrev:
om inte de hade fungerat har du ju ett lås på bakluckan tongue bara stoppa in nyckeln och vrida om :p

Va kanske lite otydlig gällande nyckeln, men det var att det inte gick att vrida om den tongue

men nu är allt löst smile

104 Inlägg
3 mars 2011
Trådstartare
eacan skrev:
Hahaha! Gjorde EXAKT likadant med S60n i helgen! Men som tur hittade jag en lömskt litet nykelhål i bagaget. Om jag drog en lättande suck då! Lycka till smile

Hehe okej..
Jo, jag vart Jäkligt orolig då jag stängde luckan efter att tagit ur batteriet och insåg att jag inte fick upp den igen..
Men tur att man kan tänka LITE själv iaf wink och komma på den iden ;P

Sök