Dissar Elmia då inträdespriset int är värd innehållet. Så då gick jag ut i garagt o bygger på bilen istället. Idag gjorde jag klart den högra backspeglen. Få vi se vad man hittar på imorgon.
Får ursäkta den dåliga bilden. Var så dåligt ljus idag för mobilkamrean då jag glömde ta med en riktig kamera
Så ja har det blivit lite idag me. Har inte hänt så här mycket sen 2006-2007 ungefär :thumbup:
Fixat lite med min nya kofångare idag
Någon som har ett extra mitten R-galler som jag kan köpa o bredda mitt?
Ska bak lite till. "Benen" till kofångaren är kapade i rätt längd till orginalspoilern som jag hade när jag bytte front. Vet intevarför denna kommer lite längre ut. Får ta en koll på det. Någon som har något tips på vad det kan vara? Annars blir det att kapa lite till på "benen"
Ska bak lite till. "Benen" till kofångaren är kapade i rätt längd till orginalspoilern som jag hade när jag bytte front. Vet intevarför denna kommer lite längre ut. Får ta en koll på det. Någon som har något tips på vad det kan vara? Annars blir det att kapa lite till på "benen" http://img535.imageshack.us/img535/5772/img8126b.jpg
Blivit lite idag me. Slipat bort all den gula färgen. Vet inte om det är spayburkslackad innan eller inte. För den satt så lätt så jag slipade bort all färg.
Sen la jag första lager spackel. Behöver köpa mer för nu är allt slut.
Blivit lite idag me. Slipat bort all den gula färgen. Vet inte om det är spayburkslackad innan eller inte. För den satt så lätt så jag slipade bort all färg.
Sen la jag första lager spackel. Behöver köpa mer för nu är allt slut.