Hejsan!
OBS! Detta kommer inte bli ett värstingprojekt, igentligen ska jag bara fixa till bilen så jag har en respektabel bruksbil så ha inte för höga förväntningar!
Tänkte jag skulle presentera mitt projekt jag tänkte fixa med fram till sommaren, det är då en Audi A4 som jag ska få ärva av min far den 1/4 pga att min gamla Audi blev stulen och har ej återfunnits.
Bilen är inte i bruksskick utan i relativt slitet skick då den endast använts som slit och släng bil dom senaste åren av farsan. Är lite rost dåliga bromsar dämpare samt sprucken ruta och lite sånna saker men det ska det bli ändring på!
Förklaringar
[X] = Klart
[/] = Påbörjat
[-] = Planerat
Jag är fortfarande student några månader till och har ingen sponsor eller finansiär så projektet kommer inte att gå i 110% utan jag kommer fixa allt eftersom pengarna rullar in så ha tålamod och kommentera mycket samt kom gärna med idéer och tips!
Det som ska göras nu på vårkanten
[-] = Byta hela framvagnen på bilen, Alla stag leder och bärarmar till Heavy Duty-prytlar
[-] = Säkna bilen 40/40 samt montera matchade dämpare
[-] = Byta framrutan
[-] = Efter punkt 1 och 2 är avklarade ska bilen in på en framvagnsinställning
[/] = Byta bromsskivor/belägg runt om, skivor/belägg bak inhandlat
[-] = Köpa nya framljus av angel eyes typ samt montera Xenon 35w halvljus och 75w helljus
[-] = Köpa nya bakljus
[-] = Eventuellt tona bilens rutor, detta är bara planerat och kanske inte kommer göras
[-] = Fixa rosten från en gamal plåtskada, inte mycket men jag stör mig på det!
[-] = Justera vänster sidoruta fram, sitter snett så är som en orkan inne i bilen när man åker motorväg
[-] = Byta stereon, sikten inställt på en Sony MEX-BT3800 då min Eclipsespelare satt i gamla bilen
[-] = Köpa steg, högtalare samt basar och bygga något snyggt stilrent och hyfsat bra ljudsystem
[-] = Fixa sportljuddämpare och bygga eget mellanrör mellan katt & dämpare
[-] = Montera sportluftfilter för det sköna sugljudet