3656
Sök

Intressekoll: Sommarträff i mellansverige med Garaget.org?

Fotograf
183 Inlägg
11 maj 2005
ZeeRoW skrev:
Kan inte någon (chrizz?) sammanställa alla förslag och fixa en omröstning?

håller med dig om en omröstning smile

127 Inlägg
12 maj 2005
chrizz skrev:
Jag väntar just nu på besked ang plats i Norrköping. Är det ledigt så blir det Norrköping, men det dröjer in till nästa vecka innan jag vet.

Jag har ganska många polare som kommer komma om det blir något i Norrköping, så hoppas det blir! Är det Himpafältet som du ska försöka med eller? // Robban

Robban
200sx s13

Mr
16 Inlägg
12 maj 2005
låter bra detta chrizz,,

bestäm datum så kommer vi från streetcars.se också..

måste bara veta datum så vi kan planera in allt mellan alla träffar,,

13 Inlägg
13 maj 2005
kör en omröstning vetja

111 Inlägg
13 maj 2005
Som vanligt så lämnas folket i Norr utanför..
Jag hade gärna åkt på en sådan träff och kan fixa minst 20 pers som följer med MED egna hottade bilar. Men jag tänker då inte sitta å köra 60-70 mil enkel resa i min bil som har väghållning och komfort som en gocart. Då behåller jag hellre min redan skadade rygg och avstår. Ska de vara träff i Mellan Sverige så välj en plats som ligger MITT i Sverige isf. Som typ Gävle lr något i närheten. De ligger någorlunda mitt i Sverige. Då lovar jag er att ni får se MÅNGA fina bilar ifrån Norr med. Jag bor inte ens i närheten av Gävle heller så blir en massa mil ändå men inte lika många som ner till Norrköping.

Varför är de alltid som så att folk som bor under Stockholm tror att Mellan Sverige ligger i Norrköping?! Precis som om vi som bor ovanför Stockholm inte finns! Lr duger till att bygga bilar.....?!

Fixa en träff i MELLAN Sverige så kommer det garanterat mycket folk och mycket fina byggen!!

Mvh

Anders Karlsson

13 maj 2005
Skulle va guld värt att ha träffen i Norrköping (hemaplan för mig), ett bra tillfälle att visa upp o sätta stan på de bilintresserades kartor

Mr
16 Inlägg
13 maj 2005
norrköping låter kanon.. fin stad har jag för mig...

236 Inlägg
13 maj 2005
får ja bara fråga.. skulle det inte vara i mellan sverige?. norrköping ligger jue långt ner och långt tilll höger...  mora Ir sveg är jue typ absolut mitt i sverige. .heh

Saab ng900 Steg 3+

Fotograf
183 Inlägg
14 maj 2005
AntonRacing skrev:
får ja bara fråga.. skulle det inte vara i mellan sverige?. norrköping ligger jue långt ner och långt tilll höger...  mora Ir sveg är jue typ absolut mitt i sverige. .heh

man ska juh inte ha "träffen" i nån byhålla heller, lockar knappast mer folk isf.

Administratör
11 915 Inlägg
14 maj 2005
Trådstartare
Med mellansverige avser jag inte mitten av sverige geografiskt, utan en central punkt i sverige vad gäller att kunna nå så många som möjligt.

Då har vi det här med "mellansverige" avklarat tycker jag. smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

RIDE HARD DIE FREE
25 Inlägg
14 maj 2005
Klart man kommer!!!

466 Inlägg
15 maj 2005
Skulle vara skit kul me en garaget träff

Christer *Dieselkungen*

231 Inlägg
15 maj 2005
Ja e på! varför inte Örebro? mitt i Sverige??

45 Inlägg
15 maj 2005
klart ja kommer. västerås eller e-tuna röstar ja på  smile

1 Inlägg
16 maj 2005
Japp, kommer.. Örebro vore väl bra...

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
16 maj 2005
Skövde/Jkpg.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

77 Inlägg
17 maj 2005
Mmm...skövde jönköping nånstans tycker ja me låter rätt bra

Diesel power!

60 Inlägg
17 maj 2005
västragötaland... mitt i sverige

Överladdad Golf Diesel...

draminbil.nu
1 382 Inlägg
17 maj 2005
http://images.google.se/imgres?imgurl=h … sv%26lr%3D

ser man till vefolning vore det ganska osmart att ha träffen i sveriges geografiska mitt.. troligtvis så har du ungefär lika många söder som norr om träffen om den är någonstanns runt vänern/vättern (kanske emellan) om man nu vill att så många som möjligt ska ha nära och inte at alla ska ha så nära som möjligt (om ni förstår skillnaden)

77 Inlägg

Sök