Jag väntar just nu på besked ang plats i Norrköping. Är det ledigt så blir det Norrköping, men det dröjer in till nästa vecka innan jag vet.
Jag har ganska många polare som kommer komma om det blir något i Norrköping, så hoppas det blir! Är det Himpafältet som du ska försöka med eller? // Robban
Som vanligt så lämnas folket i Norr utanför.. Jag hade gärna åkt på en sådan träff och kan fixa minst 20 pers som följer med MED egna hottade bilar. Men jag tänker då inte sitta å köra 60-70 mil enkel resa i min bil som har väghållning och komfort som en gocart. Då behåller jag hellre min redan skadade rygg och avstår. Ska de vara träff i Mellan Sverige så välj en plats som ligger MITT i Sverige isf. Som typ Gävle lr något i närheten. De ligger någorlunda mitt i Sverige. Då lovar jag er att ni får se MÅNGA fina bilar ifrån Norr med. Jag bor inte ens i närheten av Gävle heller så blir en massa mil ändå men inte lika många som ner till Norrköping.
Varför är de alltid som så att folk som bor under Stockholm tror att Mellan Sverige ligger i Norrköping?! Precis som om vi som bor ovanför Stockholm inte finns! Lr duger till att bygga bilar.....?!
Fixa en träff i MELLAN Sverige så kommer det garanterat mycket folk och mycket fina byggen!!
får ja bara fråga.. skulle det inte vara i mellan sverige?. norrköping ligger jue långt ner och långt tilll höger... mora Ir sveg är jue typ absolut mitt i sverige. .heh
får ja bara fråga.. skulle det inte vara i mellan sverige?. norrköping ligger jue långt ner och långt tilll höger... mora Ir sveg är jue typ absolut mitt i sverige. .heh
man ska juh inte ha "träffen" i nån byhålla heller, lockar knappast mer folk isf.
ser man till vefolning vore det ganska osmart att ha träffen i sveriges geografiska mitt.. troligtvis så har du ungefär lika många söder som norr om träffen om den är någonstanns runt vänern/vättern (kanske emellan) om man nu vill att så många som möjligt ska ha nära och inte at alla ska ha så nära som möjligt (om ni förstår skillnaden)