BJonsson skrev:Va å bytte åt mig några basar idag!8st Zachry BX-P12or gamla modellen,så det blir väl vägg i kadett fan ändå da....men som sagt så har jag mycket att stå i just nu!Men målet är BRL streetmeet i Borlänge....men som sagt så får vi se hur de blir
skoda104 skrev:BJonsson skrev:Va å bytte åt mig några basar idag!8st Zachry BX-P12or gamla modellen,så det blir väl vägg i kadett fan ändå da....men som sagt så har jag mycket att stå i just nu!Men målet är BRL streetmeet i Borlänge....men som sagt så får vi se hur de blirStässa inte Björn BRL är ju den 28:e maj. får mina basar i april
BJonsson skrev:skoda104 skrev:BJonsson skrev:Va å bytte åt mig några basar idag!8st Zachry BX-P12or gamla modellen,så det blir väl vägg i kadett fan ändå da....men som sagt så har jag mycket att stå i just nu!Men målet är BRL streetmeet i Borlänge....men som sagt så får vi se hur de blirStässa inte Björn BRL är ju den 28:e maj. får mina basar i april Hörru stav Hitler! Stässa?? haha närå Philip jag stressar inte,men jag vill vara ute i god tid!
honda_nicko skrev:vart har du fått tag i 8 st zachry bx-p12" ?? hahaha aq basen e grym tack för ett bra byte
FiBTL skrev:Kommer följa bygget Her du kvar AQ basen Björn?
partyvan skrev:Dina nya basar gjorde 150db i min gamla audi plågade av ett soundigital tsd 8000 så effekt tål dom:P
partyvan skrev:klåp hade dom innan i sin uno fast då va det 9st.men det är ett jävla drag i dom:D