GBGFidde skrev:Hade tänkt jag skulle titta upp o se vad ni är för muppar! ;-)//Fidde
salle1 skrev:Kul!GBGFidde skrev:Hade tänkt jag skulle titta upp o se vad ni är för muppar! ;-)//Fidde
Confide skrev:Även jag hade tänkt att titta förbi och testa nya bromsarna på vägen x).
Ralf skrev:Confide skrev:Även jag hade tänkt att titta förbi och testa nya bromsarna på vägen x).Antingen funkade dom för bra, eller inte alls? Lever du? MKII, japp det var träff, en kort men trevlig!
Ralf skrev:Då får vi ha en stor träff för El presidento!
mkII skrev:Ralf skrev:Confide skrev:Även jag hade tänkt att titta förbi och testa nya bromsarna på vägen x).Antingen funkade dom för bra, eller inte alls? Lever du? MKII, japp det var träff, en kort men trevlig! Gött om en månad (ca) kommer jag och hälsar på! då har jag sommar lov
_Hast_ skrev:mkII skrev:Ralf skrev:Antingen funkade dom för bra, eller inte alls? Lever du? MKII, japp det var träff, en kort men trevlig! Gött om en månad (ca) kommer jag och hälsar på! då har jag sommar lov Äntligen din turk!
mkII skrev:Ralf skrev:Antingen funkade dom för bra, eller inte alls? Lever du? MKII, japp det var träff, en kort men trevlig! Gött om en månad (ca) kommer jag och hälsar på! då har jag sommar lov
Ralf skrev:Antingen funkade dom för bra, eller inte alls? Lever du? MKII, japp det var träff, en kort men trevlig!
mkII skrev:_Hast_ skrev:mkII skrev:Gött om en månad (ca) kommer jag och hälsar på! då har jag sommar lov Äntligen din turk!turk O du skall med hast, bara så att du vet!
_Hast_ skrev:mkII skrev:Gött om en månad (ca) kommer jag och hälsar på! då har jag sommar lov Äntligen din turk!
mkII skrev:Gött om en månad (ca) kommer jag och hälsar på! då har jag sommar lov
_Hast_ skrev:mkII skrev:_Hast_ skrev:Äntligen din turk!turk O du skall med hast, bara så att du vet! Eller vill du hellre bli kallad pollack vid detta laget? Jadå!
mkII skrev:_Hast_ skrev:Äntligen din turk!turk O du skall med hast, bara så att du vet!
_Hast_ skrev:Äntligen din turk!
Ralf skrev:Idag är det dags för träff igen Väder enligt YR.no är Molnigt men inget regn, så vi kör Macidonken i Kungälv! Börjar det regna och ingen är där, så står folk antagligen i P-huset :-)Har fortfarande ingen bil hemma, så jag tar något av alla andra färdmedel jag har