Har läst tråden om din bil. Har du ställt av den? jag kan se om den blir avregristrerad och då kan den vara exporterad till utlandet. Regstatus: Avställd sedan 2011-03-22 ?
Har läst tråden om din bil. Har du ställt av den? jag kan se om den blir avregristrerad och då kan den vara exporterad till utlandet. Regstatus: Avställd sedan 2011-03-22 ?
//
jag ställde av den igår efter att den blev stulen .. vägrar betala skatt på den nu när den inte går att köra : (
De jag menar, jag bor precis vid Stena Tysklandterminalen och ser ofta kärror lastade med gamla rosthögar/avdankade bilar som ska ner till öststaterna typ... menar givetvis inte att denna tillhörde den kategorin, men finns möjlighet att den tar den vägen ut ur landet
Man skulle hitta nån som kunde hålla ett öga ute vid Wallhamn oxå! Därifrån skeppas det många många uttjänade bilar och motorcyklar till bla Afrika, som tidigare nämnts. Ska dra ut dit kolla när jag kommer hem.... Man vet ju aldrig....
ah fan va hyggligt!! ah imorgon bär det av mot Haga.. vart du nu än menade.. // Pressbyrån! var den inbakad i någon fastighet eller fristående tjorre?
Man skulle hitta nån som kunde hålla ett öga ute vid Wallhamn oxå! Därifrån skeppas det många många uttjänade bilar och motorcyklar till bla Afrika, som tidigare nämnts. Ska dra ut dit kolla när jag kommer hem.... Man vet ju aldrig....
ah fan va hyggligt!! ah imorgon bär det av mot Haga.. vart du nu än menade.. // Pressbyrån! var den inbakad i någon fastighet eller fristående tjorre?
Inbakad vettu
hehe OK.. fan du får ta o glida runt med webbkamera monterat på hjälm nästa gång.. jag drar dit imorgon och kör några vändor i HAGA.. området är dock lite knas, för det finns haga norra och sen Solna osv..
vette fan vart HAGA är riktigt och det står ju fan inget på google heller..
okej. jag håller koll på den söder om sthlm. ska nu uppåt i landet imorgon så jag har ögonen öppna om jag ser den på vägen upp.
fan va sjyst!! bäst att ringa 112 om du ser den och be om radiobil som följe och sen plocka ner honom eller henne.. : ) önskar man kunde se vart den stod..
TACK FÖR HJÄLPEN! jag är själv från tyresö så det är härligt att höra att någon därifrån är godhjärtad : )
Inbakad vettu
hehe OK.. fan du får ta o glida runt med webbkamera monterat på hjälm nästa gång.. jag drar dit imorgon och kör några vändor i HAGA.. området är dock lite knas, för det finns haga norra och sen Solna osv..
men grymt stort tack iaf : )
Gött, jag ska dra en vända imorgon innan jag drar hem till Göteborg. Ska försöka få fram en adress!
men grymt stort tack iaf : )
Gött, jag ska dra en vända imorgon innan jag drar hem till Göteborg. Ska försöka få fram en adress!
ja det vore ju så jävla sweet! ser du den så ring snuten (112) innan du ringer mig : )
maila efterlyst va nyss en skyline med som blivit stulen
mailade dem men de tar bara upp ärenden där bilen är hel eller halvförsäkrad.. de tar inte upp bilar som är trafikförsäkrade.. eftersom försäkringbolaget ska betala för tiden i TV som de visar bilen..