3326
Sök

Hmm, Vad tycker ni om det här då ? En artikel om carolas fortkörning..

911 Inlägg
29 juli 2006
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/s … 06,00.html

Nog tycker jag det är lite becht när en person som är känd inte får körkortet indraget !

pic up the phone, wazzzaaa

Avstängd
1 106 Inlägg
29 juli 2006
Carola e en BITCH. Jag hatar hon.

Livet startar vid 220 km/h

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
29 juli 2006
zortep skrev:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,864106,00.html

Nog tycker jag det är lite becht när en person som är känd inte får körkortet indraget !

Bara ett riktigt tragiskt bevis på att alla definitivt inte är lika inför lagen.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
29 juli 2006
Saabare skrev:

Varför?
Är det inte bättre att angripa rättssystemet (som redan innan har havererat totalt)... t. ex varför kan människor med "makt" komma undan?
Varför blir inte toppcheferna med mång-miljon bonusprogram satta i finkan när de fifflar med ekonomin på företagen?! etc. etc.
Senast redigerat av jonesono (29 juli 2006)

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

1 639 Inlägg
29 juli 2006
Gör en massanmälan gällande grovt tjänstefel mot vederbörande polismän !!! smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

452 Inlägg
29 juli 2006
Det är skamligt rent ut sagt!
Att komma i 160km/t och skylla på att man hade bråttom till jobb och "vi redde ut det" .. med vadå? En avsugning? Ne fy fan! Skulle jag någonsin bli stoppad för fortkörning så skall jag skylla på något sånt idiotiskt .. typ bråttom till jobb eller till polaren .. så får man se om man slipper undan. Brukar ha tuggummi i bilen, kan alltid erbjuda det så reder det nog ut sig ..

Wankel
1 080 Inlägg
29 juli 2006
jonesono skrev:
Saabare skrev:

Varför?
Är det inte bättre att angripa rättssystemet (som redan innan har havererat totalt)... t. ex varför kan människor med "makt" komma undan?
Varför blir inte toppcheferna med mång-miljon bonusprogram satta i finkan när de fifflar med ekonomin på företagen?! etc. etc.

det är ganska känt att hon är en bitch i privatlivet, åtminstone från vad jag har hört...
angående topicen så är det ju idiotiskt...ska också bli kändis så jag kan göra vad jag vill!

MDS Västerås

Örebroare i exil
970 Inlägg
29 juli 2006
Hmm tyckte jag läste nånstans att polisen förnekade att dom över huvud taget hade stoppat henne...

Hej FRA!

272 Inlägg
29 juli 2006
"Varför sa Carola att ni hade kört för fort?
  – Det var mycket raggare där…"

Haha fin kommentar..

Volvoskadad
6 017 Inlägg
29 juli 2006
Saabare skrev:

du är inte ensam!

Jonas

2 652 Inlägg
29 juli 2006
kommer alltid vara så att dom mer makt\kändA mm kommer undan ,. har nog alltid varit så är de inte bara i sverige

2 594 Inlägg
29 juli 2006
he he ja jag undrar ja vad den där polismannen fick ja tjänster å gentjänter !!

2 652 Inlägg
29 juli 2006
dom kom nog ganska bra överns smile jag skulle också släpt henne om de handla om natura smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
29 juli 2006
de e väl knappast carlos fel att hon klarar sig? om jag fick köra för fort utan böter hade jag me gjort de? ^^ även ifall jag hatar carola så är de inte hennes fel

Bmw osv..

Miklen
29 juli 2006
..tragiskt e ordet..om inte förjävligt men nu lever vi ju i ett sånt land så får väl helt enkelt hålla hastigheten tills man blir känd.. jobbigt bara för målare dom får ju inte köra för fort förrän dom e döda wink

2 652 Inlägg
29 juli 2006
tjena miklen ,, sök till big brother nästa gång smile kanske kan åka fort sen smile

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 juli 2006
Hatar den jävla kärringen!!! Så jävla blåst i huvet!!! åå mår så jävla illa när jag tänker henne!! ssååå jävla less på kärringjäveln! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
29 juli 2006
Men för i helvete big_smile
160 på 70 och 90-väg, utan indraget körkort? tongue
Berömda personer borde bli utan med det samma wink

perpelle
29 juli 2006
Finns "okända" folk som har kommit undan. Ni skulle väl inte klaga om det hände er?

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 juli 2006
calibra_nox skrev:
Men för i helvete big_smile
160 på 70 och 90-väg, utan indraget körkort? tongue
Berömda personer borde bli utan med det samma wink

Tycker du inte ska säga så mkt... Du har väl kört lite för fort själv enligt bilderna?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Sök