äsch jag tänker inte ens ge mig upp på Elmia, köa kan man ju göra till och från jobbet. nee A6 blir det för mig iallafall. Och givetvis en massa glidande nere i stan med alla andra
blir o glida på stan o a6 kanske ödeshögsborna slår upp grindarna till a6 även i år:D o så in med stora bussen bara sen är det fest:D hehehehe! hoppas på en grymt rolig o trevlig lördag:D
Förra året så gick polisen med på att vi fick ha race på torsvik, dock så fick dom avbryta när "raggarna" började kasta ölburkar och flaskor. Ni som har planerat att förstöra för andra kan gärna stanna hemma i år!
För övrigt så börjar vi preliminärt med lite aktiviteter på torsdagskvällen.
Hoppas att folk använder förståndet nu i påsk! håll inte fullgas där det är tätt med folk! Vill ni visa hur bra era fordon går så gör det utan att utsätta andra för fara! ...vet att 98% här på garaget använder huvudet när de kör, men 2% gör inte det så kör säkert och ha en bra påsk!
för er som inte hittar så kommer ni nog märka den långa röda tråden av bakljus från andra fordon framför er som är på väg dit brukar vara kö ca 400 meter ut på motorvägen när det är körning där under Elmia