Tackar Tackar! Jag blev klar igår kväll med att plocka på allting (blev en massa modifieringar osv.) men här han ni henne.. Mitt söta lilla Blåmärke!
Efter att ha prövat måla vägen här igår så bestämde jag mig att de blir nog att söka efter ny maskin så snabbt som möjligt nu ^^ Hoppas ja inte e en av dem som ni tycker 'förstört' en e30!
PS; Jag målade ju denna själv så e ju taggad på att få höra eran åsikt om lackeringen
jo, hade tänkt de med först. men blev att hålla den lite matt, innehåller endast 20% glans denna färg. Jo tills vidare, tänkte satsa på en ny motor nu istället men senare har jag nog funderat på M-tech II kit Och, tack!
Hehe tack, å gör de! alltid kul att folk årkar följa Men får se nu när nästa 'stora' updatering kommer.. Måste ju hitta en ny motor till att börja med.
Nu har jag en fråga till er, kan inte bestämma mig. De e så att jag har ett parti Blåa neon-rör liggandes I garaget nu som jag inte vet vad jag skall göra med (oanvända).. tycker ni jag skall sätta på dom som en kul grej eller sälja? För är egentligen inte den typen som diggar neon-rör under en bil som inte är en utställningsbil, känns som man försöker för mycket?! Men då jag ändå har ett par extra så vad tycker ni? Isåfall åker dom på denna vecka!
Haha okej, som jag tänkte/tyckte själv då ^^ ville bara se vad ni tyckte Men dom får nog fortsätta ta utrymme i garaget ifall man tar på sig något oseriöst projekt nångång som någon 'pilsnerbil' elr dylikt
Nu har jag en fråga till er, kan inte bestämma mig. De e så att jag har ett parti Blåa neon-rör liggandes I garaget nu som jag inte vet vad jag skall göra med (oanvända).. tycker ni jag skall sätta på dom som en kul grej eller sälja? För är egentligen inte den typen som diggar neon-rör under en bil som inte är en utställningsbil, känns som man försöker för mycket?! Men då jag ändå har ett par extra så vad tycker ni? Isåfall åker dom på denna vecka!
Kill them with fire!!
Personligen tycker jag inte de har alls på bilen att göra... Men det är ju jag det.
Hehe okej bra att ni är på min sida då! men som ja skrev jusst, har ju tänkt inskaffa en oseriös bil som man får leka runt med i sommar så kanske man kunde lägga dom på en sån? så folk har nått att skratta åt?
ifall ni undrar med 'leka runt med' så tänkte jag nånting att ha på Åddrace (Byn's olagliga bil evenemang som vi ordnar ett par gånger per sommar: http://www.youtube.com/watch?v=_7tuPIbWCh0 ) Så alltid kul att få liva upp stämningen på ett race med något sådant