har en motor över du kan köpa billigt en trimmad 2.5 litare till 2.7 liter annan vev och stakar ny renoverad för ca 2000 mil sedan och extraktor grenrör och lådan för 4000 sek
låter ju bra, men då man e bosatt i Finland blir de ju inte direkt lättare.. Om du har kvar spisen 4-6 veckor till kanske man kommer upp till Sverige under semestern!
Jo måste göra de! för hade planer på att göra en road-trip till Sverige med några kamrater för å 'shoppa' lite.. Då de gäller bilar så har ni lite större utval på grejer + billigare priser än här så om man inte hittat annat tills dess kan ja skicka PM
exempel på pris skillnad; Toyota Celica Finland; 3000+ euro för en med gamla corolla maskin (105 hk) Sverige; 800+ euro för en med 150hk maskin (glömt vad de e för maskin) Detta exempel är från ett par kamrater till mig som köpt varsin Celica och som ni ser åker man nog hellre till er å kollar bilar/delar
Do har nåo planer no, far ti sverige ett in bmw motor... Anna sko e ju ha vari om e sku ha vari volvo:P bestell na turbomata fron japanimports istelle:P
@ Johan; Haha! Jo de värkar som att detta e ett projekt som kommer spåra ut förr eller senare Kom med vetja så hittar du säkert nånting smått och gott till 240 också!
Sådär, nu har jag en till fråga till er! Kan bara inte bestämma mig.. Detta e nånting jag kommer låta folket bestämma! Lämna huven blå eller mattsvart?
Mattsvart
Carbon huv med blåa njurar (diggade lite njurarna faktiskt!)
Okej, sa min mamma med Om jag ska vara ärlig så är jag mest bara intresserad av njurarna i bild.2 men tänkte ja måste ju låta er bestämma hur min huv ska vara då jag ändå har bilder på de
@ AntrE: Jo skall faktiskt bli lack på den bara det blir varmare väder så ska jag försöka att lackera utomhus bara de inte blåser (för i Garaget blev det nog inte så bra som jag trodde, lite dammkorn här och där) Och jo jag vet de låter dumt å spruta utomhus men ni som testat vet vad jag talar om.. sålänge de inte blåser så blir de bättre resultat utomhus än i ett vanligt garage men iaf, den får vara matt så länge tills dess!
Och tack för de positiva om färgen kul att de inte e bara jag som gillar den. Kan ju på samma gång berätta att jusst denna nyans är jag unik om eftersom detta har ett företag här i stan nyligen själv blandat ihop och kommit på! så alltid kul med å vara först!
@ _DamnIt: Nå de e ju sant, men kan faktiskt inte bestämma mig med dehär.. tycker om både och! så måste se vad andra tycker innan ja bestämmer mig men ja gillade iaf ideén med blåa njurar, såg ut som en kul detalj. Tack för åsikten!
Se på denna idé som Neos34 koka ihop då! Blåa njurar med endast en svart 'rand' längs med den upphöjda delen av huven (Lilla bilden i vänster hörn uppe)