en sak som förmodligen skulle göra ganska mycket utseendemässigt är kanske vita blinkers. inte klarglas (som jag har) utan mer i orginal halvmatt utseende
Bmw 325D Touring -09
Bmw 740IA -94
Nissan 200SX s13 -91
Jo vet exakt vad du talar om! Och jo försöker faktiskt hitta några (här i mina trakter) för tillfället Om inte ja hittar blir de å beställa ifrån Sweeden som med allt annat
Vitt o blått! va fin den e i färgen biilen diin bra Tomas! Tycker Neos34s idé är lite spännande då du sku urskilja dej från mängden i stan o bli unik på de sättet.
http://www.schmiedmann.fi, finns ju i sverige med men antar att det är smidigare att beställa ifrån finland direkt
Jo har varit å smygkollat där ett par gånger, men ser nog ut som att de blir från Sverige iallafall.. måste bara se ifall man skulle satsa på AngelEyes på samma?
Vitt o blått! va fin den e i färgen biilen diin bra Tomas! Tycker Neos34s idé är lite spännande då du sku urskilja dej från mängden i stan o bli unik på de sättet.
Tackar Alex! Och jo, de e precis de jag är ute efter också me tanke på att färgen jag har nu på så e jag ju först med å ha med tanke på den e ny i marknaden (snart kommer ju nog andra, men so far är de bara jag ) så man vill ju hålla sig i den stigen å vara lite unik!
Sådär annars, Igår kväll så märkte jag första gången att färgen på bilen faktiskt kan skifta! Den var helt lila + riktigt mörk blå.. härlit ^^
ser bra ut.. men klarlack skulle nog göra susen och lacka inte huven svart, snyggare om den e blå
Tackar Jo klarlack e på kommande bara de blir lite bättre väder och sånt. heh jag e inte säker om jag ska lämna den blå eller laga svarta randen med blåa njurar men får se, de blir efter att jag fått hem ett par AngelEyes och annat smått o. gott!
Tackar Alex! Och jo, de e precis de jag är ute efter också me tanke på att färgen jag har nu på så e jag ju först med å ha med tanke på den e ny i marknaden (snart kommer ju nog andra, men so far är de bara jag ) så man vill ju hålla sig i den stigen å vara lite unik!
Sådär annars, Igår kväll så märkte jag första gången att färgen på bilen faktiskt kan skifta! Den var helt lila + riktigt mörk blå.. härlit ^^
För ti få upp vasa känslan rikti här så måst ja säga vitsi va himo coolt om färgen skiftar va e de för färg i den då den byter?
@ Alex; Haha Jadu om jag sku minnas mera hur den var blandad.. Kollade ju nog på men glömt, vet bara att nyanserna som den kan skifta i är blå-mörkblå-mörklila-lila Som jag sagt tidigare så är denna färg teknik helt ny pga. detta är nånting 'Store' här i Vasa har kokat ihop själv.. och han medelade att jag var första med att stoppa detta på en bil Om någon är intresserad så finns denna färg (som skiftar) i dessa nyanser hittills. Blå röd grå grön Dock vet jag inte vad dom andra nyanserna skiftar till men, säkert något skojj de med
Haha fan.. Ni har övertalat mig! De blir å skicka efter en sänkningssats i allafall!
föresten, bara 60/40 som gäller eller? tänkte ni som har mer erfarenhet får säga vad jag skall söka efter! Vill ha så lågt som möjligt men att man ända kan köra på en grus väg ;O