BMW E30 budget projekt! Smider nya ideér, kom med din åsikt..

Gamer
3 maj 2011 · 130 Inlägg

en sak som förmodligen skulle göra ganska mycket utseendemässigt är kanske vita blinkers. inte klarglas (som jag har) utan mer i orginal halvmatt utseende

Bmw 325D Touring -09
Bmw 740IA -94
Nissan 200SX s13 -91
tuomas Santa's little helper
3 maj 2011 · 245 Inlägg

Jo vet exakt vad du talar om! Och jo försöker faktiskt hitta några (här i mina trakter) för tillfället smile
Om inte ja hittar blir de å beställa ifrån Sweeden som med allt annat hmm

Gamer
3 maj 2011 · 130 Inlägg

http://www.schmiedmann.fi, finns ju i sverige med men antar att det är smidigare att beställa ifrån finland direkt

Bmw 325D Touring -09
Bmw 740IA -94
Nissan 200SX s13 -91
alx91
3 maj 2011 · 2 Inlägg

Vitt o blått! va fin den e i färgen biilen diin smile bra Tomas!
Tycker Neos34s idé är lite spännande då du sku urskilja dej från mängden i stan o bli unik på de sättet.cool

tuomas Santa's little helper
4 maj 2011 · 245 Inlägg

Gamer skrev:
http://www.schmiedmann.fi, finns ju i sverige med men antar att det är smidigare att beställa ifrån finland direkt

Jo har varit å smygkollat där ett par gånger, men ser nog ut som att de blir från Sverige iallafall.. måste bara se ifall man skulle satsa på AngelEyes på samma? smile

Senast redigerat av tuomas (4 maj 2011)

tuomas Santa's little helper
4 maj 2011 · 245 Inlägg

alx91 skrev:
Vitt o blått! va fin den e i färgen biilen diin smile bra Tomas!
Tycker Neos34s idé är lite spännande då du sku urskilja dej från mängden i stan o bli unik på de sättet.cool

Tackar Alex! Och jo, de e precis de jag är ute efter också me tanke på att färgen jag har nu på så e jag ju först med å ha med tanke på den e ny i marknaden (snart kommer ju nog andra, men so far är de bara jag smile) så man vill ju hålla sig i den stigen å vara lite unik!

Sådär annars, Igår kväll så märkte jag första gången att färgen på bilen faktiskt kan skifta! Den var helt lila + riktigt mörk blå..  härlit ^^

ivaaar
4 maj 2011 · 241 Inlägg

ser bra ut.. men klarlack skulle nog göra susen smile och lacka inte huven svart, snyggare om den e blå smile

tuomas Santa's little helper
4 maj 2011 · 245 Inlägg

ivaaar skrev:
ser bra ut.. men klarlack skulle nog göra susen smile och lacka inte huven svart, snyggare om den e blå smile

Tackar smile
Jo klarlack e på kommande bara de blir lite bättre väder och sånt.
heh jag e inte säker om jag ska lämna den blå eller laga svarta randen med blåa njurar hmm men får se, de blir efter att jag fått hem ett par AngelEyes och annat smått o. gott!

AntrE
4 maj 2011 · 2 140 Inlägg

hade tråkigt så jag gjorde ett "förslag" eller vad man ska kalla de tongue
http://i53.tinypic.com/1zo826h.jpg

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
alx91
5 maj 2011 · 2 Inlägg

tuomas skrev:
Tackar Alex! Och jo, de e precis de jag är ute efter också me tanke på att färgen jag har nu på så e jag ju först med å ha med tanke på den e ny i marknaden (snart kommer ju nog andra, men so far är de bara jag smile) så man vill ju hålla sig i den stigen å vara lite unik!

Sådär annars, Igår kväll så märkte jag första gången att färgen på bilen faktiskt kan skifta! Den var helt lila + riktigt mörk blå..  härlit ^^

För ti få upp vasa känslan rikti här så måst ja säga vitsi va himo coolt om färgen skiftar big_smilebig_smile va e de för färg i den då den byter? big_smile

tuomas Santa's little helper
5 maj 2011 · 245 Inlägg

@ Alex;
Haha smile Jadu om jag sku minnas mera hur den var blandad.. Kollade ju nog på men glömt, vet bara att nyanserna som den kan skifta i är blå-mörkblå-mörklila-lila wink
Som jag sagt tidigare så är denna färg teknik helt ny pga. detta är nånting 'Store' här i Vasa har kokat ihop själv.. och han medelade att jag var första med att stoppa detta på en bil smile
Om någon är intresserad så finns denna färg (som skiftar) i dessa nyanser hittills.
Blå
röd
grå
grön
Dock vet jag inte vad dom andra nyanserna skiftar till men, säkert något skojj de med tongue

Senast redigerat av tuomas (5 maj 2011)

tuomas Santa's little helper
5 maj 2011 · 245 Inlägg

@ AntrE:
Tack för du årkar komma med förslag smile alltid kul att få se nya idéer nu medans man väntar på projektet skall få fortsätta.

kimme-320i
6 maj 2011 · 191 Inlägg

bilen va snyggast hel blå.. svart huv passade inte me blå färgen.

tuomas Santa's little helper
6 maj 2011 · 245 Inlägg

@ Kimme-320i
Jo tror den kommer lämna så tills vidare tills man fått inhandlat AngelEyes + 'svarta' fram blinker + ny motor smile

ivaaar
6 maj 2011 · 241 Inlägg

en sänkning och ett par schysst fälgar vore inte helt fel wink

//Erik

tuomas Santa's little helper
6 maj 2011 · 245 Inlägg

@ Ivaaar:
Ah fan glömde ju säga de! En sänkning kommer nog ske smile men fälgar får jag vänta med tills man hittar några billiga BBS RS wink

ivaaar
6 maj 2011 · 241 Inlägg

tuomas skrev:
@ Ivaaar:
Ah fan glömde ju säga de! En sänkning kommer nog ske smile men fälgar får jag vänta med tills man hittar några billiga BBS RS wink

Okej låter grett! en sänkning gör mycket mer på utseendet än angeleyes, så tycker du borde satsa på det först smile

//Erik

kimme-320i
6 maj 2011 · 191 Inlägg

ja fan satsa på sänkning först. 60/40 som ja har på min:) å snygga fälgar så klart!

Loski
6 maj 2011 · 79 Inlägg

Sänk Bilen!!!!....;-)....o satsa på tyskstuk däck o fälgar :-)

tuomas Santa's little helper
8 maj 2011 · 245 Inlägg

Haha fan.. Ni har övertalat mig!
De blir å skicka efter en sänkningssats i allafall! smile

föresten, bara 60/40 som gäller eller? tänkte ni som har mer erfarenhet får säga vad jag skall söka efter!
Vill ha så lågt som möjligt men att man ända kan köra på en grus väg ;O

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang