3246
Sök

Varning för FASTONE.se

624 Inlägg
31 juli 2006
Trådstartare
han var inne idag och bad om ursäkt och ska nu renovera hela lådan åt mig No Charge
så vi väntar och ser

mvh
kevin
Senast redigerat av deamon (31 juli 2006)

4 571 Inlägg
31 juli 2006
Vilken av bilarna dina var det han förstörde?

117 Inlägg
381 Inlägg
31 juli 2006
shit va arg man hade blivit på han. Hade han intebetalat så hade man fixat de på annat sätt vill ja lova.

1 926 Inlägg
31 juli 2006
sammla ihop ett gäng och knacka dörr ? jag hjälper görna till wink skär i hela mig när jag läser vad han har gjort mad

624 Inlägg
31 juli 2006
Trådstartare
visst e det tragiskt när han inte kan stå för sitt misstag och lösa det hela ?
han kunde ju sagt att visst den pajade när jag hade den vi kollar vad det kostar och renovera den , men det gjorde han inte utan han sa att jag skulle göra vafan jag ville och la på luren , jag ska besöka honom på fredag och se om han vill lösa det fredligt eller inte

624 Inlägg
31 juli 2006
Trådstartare
gör han rätt för sig e det ju bra ,men vi får se

44 Inlägg
31 juli 2006
Precis en sak om han pajjar bilen men då får ju han för fan stå till sig och lösa sitt problem inte gå o gömma sig

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
31 juli 2006
fan vad surt...

man lever bara en gång så lev väl!

Svindåre
1 433 Inlägg
31 juli 2006
ååååå!! fyfan va arg ja skulle vara!! finns inte ord hur arg man skulle vara! å att han slänger på luren gör ju inte situationen bättre precis! skulle åka till huset has å knacka på, skälla ut han å begära pengar för en ny växellåda!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

296 Inlägg
31 juli 2006
du har väl råd

624 Inlägg
31 juli 2006
Trådstartare
Horizon skrev:
du har väl råd

klart jag har råd med en utbyteslåda men varför ska jag stå för det när det e han som pajat det??
skulle du köpa en låda till din bil när det e jag som pajar den??

124 Inlägg
31 juli 2006
fyfan...

e det han som kör den silvriga Evon? som bor på Engelbrektsgatan?

296 Inlägg
31 juli 2006
nejdå , klart du ska ha pröjs!

624 Inlägg
31 juli 2006
Trådstartare
patrik_sct-tuning skrev:
fyfan...

e det han som kör den silvriga Evon? som bor på Engelbrektsgatan?

jepp det e han

321 Inlägg
31 juli 2006
Låter riktigt pissigt rent ut sagt! Klart att du inte ska betala för en låda nån annan har pajjat, oavsätt om man har råd med 10 stycken nya eller inte, det är en principsak, that´s it!

Men hur kommer det sej att du lånade ut NSX:en ? Antar att du måste känna honom sen tidigare då eller lånar du bara ut dina bilar smile ?...Får om nu så e fallet att du kände honom sen tidigare så är han ingen kompis, så mycket kan ja säga iaf... hoppas allt löser sej å han är villig att stå för vad han nu har gjort...

Mvh

/ Niclas

Tough ain´t...ENOUGH!

Wankel
1 080 Inlägg
31 juli 2006
vilken jävla idiot....jag hade nog inte kunnat behärska mej!
men personligen skulle jag aldrig låna ut en sån bil till nån, men alla tycker ju olika..

MDS Västerås

3 113 Inlägg
31 juli 2006
sätt dit honom riktigt rejällt! Att du vågade låna ut din NSXa till honom.

Om jag vore du och han kommer fram till mig, ber om att få låna NSX:an så skulle jag snabbt som fan lägga in den i garaget. köpa larm, lägga ut taggtråd och elstängsel runt om garaget. No. You dont!

Semper Fi

Sök