Nya fälgarna då! hahah... Nä men fick inte på dom nya då bulthålen var så små. Så har beställt slimbult nu som ska komma på måndag eller tisdag så är bara att vänta... Och ska sälja mina aerofälgar i morgon så har v-däcken på nu
Provade även att sätta in laddtrycksmätaren i A-stolpen, men hållaren passa inge vidare och fick inte igenom slangen in i cupén Men kommer bli nått sånt med tiden!
Blev ju fint med fälgarna men varför köpte du inte 19"? Modellanpassad mätare för a-stolpen kan du köpa på speedparts För att få igenom vakuumslangen till mätaren kan du borra ett hål vid säkringsboxen
Blev ju fint med fälgarna men varför köpte du inte 19"? Modellanpassad mätare för a-stolpen kan du köpa på speedparts För att få igenom vakuumslangen till mätaren kan du borra ett hål vid säkringsboxen
Jadu det vette fan Jo jag vet att man kan köpa dom där, hade den dära hållaren hemma bara därför jag provade med den. Sen vill jag helst inte borra nya, utan försökte med dom befintliga. Men om man ska borra! Vad ska man ha för att täta hålet runt slangen då? Och så vill jag ninte att det ska rosta nått..
Har problem med min turbo nu, har inte fullt ladd och ibland svarar den inte direkt på gaspådrag. Bilen blåryker och luktar olja när man gasar så antar att turbon går på sista versen Ska in och felsöka bilen och se vad som är fel, ska se om jag hinner med det i veckan.
men till turbofrågan! Kan jag köra med en TD04-15T som sitter original på 9-5 Aero bolt on? Eller behöver nått annat bytas då oxå?