Är de lönt att åka till Ystad egentligen ? Sist ja va där va de typ 30 bilar som verkar hänga där varje Freda.. Första träffen va ju massor med folk men nu verkar de nästan lika dött som lödde
Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
ängelholm är väl med race 4 "fun" vilket är mest skit. var lite folk i hbg idag men mycket har faktiskt tråkigt nog dött ut.. ganska märkligt egentligen.
ängelholm är väl med race 4 "fun" vilket är mest skit. var lite folk i hbg idag men mycket har faktiskt tråkigt nog dött ut.. ganska märkligt egentligen.
Håller med, men hoppas på lite mer folk imorgon klockan 21.00 på Max/väla.
tiden du snackar om imorgon är ju race4fun`s tid och plats. Men deras evenemang är bojkottade av mig iaf med deras äckliga regler som dem sätter upp fast man kör på offentliga vägar. Dom anordnar olagliga race men har regler om passagerar osv. Vad f-n är det för skit.
tiden du snackar om imorgon är ju race4fun`s tid och plats. Men deras evenemang är bojkottade av mig iaf med deras äckliga regler som dem sätter upp fast man kör på offentliga vägar. Dom anordnar olagliga race men har regler om passagerar osv. Vad f-n är det för skit.
Sant, men de är inte på Väla mer vad jag vet. Mest ha igång folk alla fall för det har vart dött hittills.
Sen är det upp till var och en om man vill komma på Ystadträffarna.
Det var mycket folk som kom iallafall, tycker det kommer mycket folk vissa träffar, sen handlar det inte om antalet bilar som kommer utan gemenskapen och att det är trevlig stämning, som sagt är det valfritt om man vill komma.
Kanonfint väder och många fina bilar ikväll helt klart
Kan tyvärr bara instämma! Men har någon gång varit race i ystad, eller är de bara träff för han nissen som springer runt o fotar bilar hela tiden ? Ibland undrar jag faktiskt...
Följ min Projekttråd HÄR!
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay