3140
Sök

Angående: YstadTräffen 2011 - Fredagar kl 20.00 Världens Ände

Pro Painter
449 Inlägg
13 juni 2011
Andreas79 skrev:
Kom det något folk och bilar i fredags ? Vore väldigt trevligt att få se bilder, lägg gärna
upp på garaget och i gruppen YstadTräffen på Facebook smile

Väldigt dött i fredags...
Gissar på 15-20 bilar max!
Men på fredag hoppas vi på mer folk.
Kanske tom dyker upp med BMW´n...

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

3 968 Inlägg
13 juni 2011
Trådstartare
Fidde_A4 skrev:
Andreas79 skrev:
Kom det något folk och bilar i fredags ? Vore väldigt trevligt att få se bilder, lägg gärna
upp på garaget och i gruppen YstadTräffen på Facebook smile

Väldigt dött i fredags...
Gissar på 15-20 bilar max!
Men på fredag hoppas vi på mer folk.
Kanske tom dyker upp med BMW´n...

Mvh
Fidde

OK det berodde garanterat till 100% att det var studentfester och annat just i fredags tongue

100% Skåning
358 Inlägg
13 juni 2011
Jill skrev:
xlm skrev:
Jill skrev:
kommer med nya bilen big_smile

Hämtade du nya bilen på Ystad Bilcenter Jill? Såg dig nog wink

Kommer kanske in om ikväll.

Men va.... Kan man aldrig få smyga me nåt :p

Tittade faktiskt lite extra noga på den bilen, riktigt fin såg den ut att vara den Z4an.
Man kan inte smyga med något nu för tiden wink

Andreas, Jag var där inne vid 22 tiden, inte en kotte var där då sad

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
13 juni 2011
xlm skrev:
Jill skrev:
xlm skrev:

Hämtade du nya bilen på Ystad Bilcenter Jill? Såg dig nog wink

Kommer kanske in om ikväll.

Men va.... Kan man aldrig få smyga me nåt :p

Tittade faktiskt lite extra noga på den bilen, riktigt fin såg den ut att vara den Z4an.
Man kan inte smyga med något nu för tiden wink

Andreas, Jag var där inne vid 22 tiden, inte en kotte var där då sad

Faktiskt, så är den riktigt fin! :-)

Nä, det var riktigt dött i fredags och på fredag är inte vi hemma.. Då är det Gatebil för hela slanten... smile

1 517 Inlägg
13 juni 2011
Jill såg er komma med den. man fick nästan nackspär! haha grymmt fin!: )

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
13 juni 2011
Tubbex skrev:
Jill såg er komma med den. man fick nästan nackspär! haha grymmt fin!: )

hehe.. tack smile

3 968 Inlägg
13 juni 2011
Trådstartare
Som sagt att det inte kom mycket folk alls i fredags är inte så konstigt
med tanke på hur mycket folk som tog studenten, jag känner många som
var på studentfester, var själv på det också nämligen.

Midsommar kommer jag inte till träffen, då har nog de flesta mycket upptagna
skulle jag tro med annat tongue

Men nu på fredag dyker jag upp, ser fram emot det och hoppas på bra väder.

Är det bara bra väder på fredag tror jag säkerligen det kommer mer än 15-20 bilar.

Och som sagt det handlar inte om antalet fordon utan att man har trevligt och bra
gemenskap sen är det bara ett plus om det kommer en del. Kvittar tycker jag som
sagt antalet. smile

100% Skåning
358 Inlägg
16 juni 2011
Ses imorgon gott folk, kommer nog in om smile

3 968 Inlägg
17 juni 2011
Trådstartare
Ses ikväll smile

Väder kl 20.00 -> 17 grader och sol+moln (växlande molnighet)
Senast redigerat av Andreas79 (17 juni 2011)

Pro Painter
449 Inlägg
17 juni 2011
Kommer förbi ikväll!

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

572 Inlägg
17 juni 2011
Tror jag kommer.. Få se..

DZ Design På Facebook

3 968 Inlägg
20 juni 2011
Trådstartare
Pekka skrev:
Var lika lite folk i Fredags den 17 Juni.... Säger det åter igen - Det blir för ofta att ha träffen varje Fredag!

Håller inte med där, det var dubbelt så mycket folk jämfört med veckan före. Det kom minst 50 bilar
räknade jag till i fredags, viktigaste är att man har trevligt.. många kör och kommer tillbaka
vilket gör att det kan se ut att vara lite bilar just när man kommer just då wink

Tycker det var helt okej och sen i juli och augusti då många är lediga / har semester
också tror jag det kommer fler. Tycker inte det gör något det är varje fredag, nu är folk
vana vid det dessutom med.

3 968 Inlägg
20 juni 2011
Trådstartare
Bilder jag tog i fredags 17 Juni 2011, kommentera i följande tråd:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=218267

3 968 Inlägg
20 juni 2011
Trådstartare
Pekka skrev:
Andreas79 skrev:
Pekka skrev:
Var lika lite folk i Fredags den 17 Juni.... Säger det åter igen - Det blir för ofta att ha träffen varje Fredag!

Håller inte med där, det var dubbelt så mycket folk jämfört med veckan före. Det kom minst 50 bilar
räknade jag till i fredags, viktigaste är att man har trevligt.. många kör och kommer tillbaka
vilket gör att det kan se ut att vara lite bilar just när man kommer just då wink

Tycker det var helt okej och sen i juli och augusti då många är lediga / har semester
också tror jag det kommer fler. Tycker inte det gör något det är varje fredag, nu är folk
vana vid det dessutom med.

Var ner om vid 20.30-tiden och då var det ganska så få bilar, precis som dom sista gångerna jag svängt förbi... Jag tror tyvärr inte det kommer att bli fler folk i Juli och Augusti. Folk tycker inte det är lönt och köra ner när det är så dålig uppslutning. Om man satsat på att ha 5 stora träffar istället (Maj, Juni, Juli och Augusti och September) så hade det blivit betydligt roligare! Och varför inte ordna fram en matvagn av något slag? Vad tycker ni andra som brukar besöka träffen?

Detta har vi diskuterat tidigare. Man kan dock ha kvar de vanliga träffarna varje fredag,
men det gäller att någon har tid att ta tag i att ha större träffar utöver de vanliga fredagsträffarna
varje fredag. Så helt klart skulle det vara trevligt. Och matvagn har det diskuterats mycket även
tidigare - gäller bara att ha ström väl och tillstånd till detta ?

Som sagt - hade mer än gärna ställt upp och försökt men tiden räcker inte till - att arrangera
större träffar och fixa dit matvagnar o.s.v men helt klart vore det väldigt trevligt smile
Senast redigerat av Andreas79 (20 juni 2011)

81 Inlägg
20 juni 2011
Matvagn? Varför i hela friden de? Det är nog dags att satsa på ett nytt koncept för denna träffen med kvällsaktiviteter, då 95 % av de som kommer är ute efter det.. Det är dags att ta sig ut mot öja industriområde och använda sina bilar.. Hela öja industriområde är i veckan princip helt nyasfalterat och är helt perfekt upplagt för aktivitet och gott om plats för bilar smile

239 Inlägg
20 juni 2011
VIGGEE skrev:
Matvagn? Varför i hela friden de? Det är nog dags att satsa på ett nytt koncept för denna träffen med kvällsaktiviteter, då 95 % av de som kommer är ute efter det.. Det är dags att ta sig ut mot öja industriområde och använda sina bilar.. Hela öja industriområde är i veckan princip helt nyasfalterat och är helt perfekt upplagt för aktivitet och gott om plats för bilar smile

+1

41 Inlägg
20 juni 2011
VIGGEE skrev:

WORD!!!
Senast redigerat av MrWressmark (20 juni 2011)

Sous Chef
389 Inlägg
21 juni 2011
VIGGEE skrev:

precis   bättre med ngn aktivitet än matvagn smile

Ystad är ganska fullt av ställen att äta på iaf om man är hungrig...

för träffen är verkligen påväg att dö känns det som..

81 Inlägg
21 juni 2011
Pekka skrev:
Kan bli kalas, förväntar mig att du styr upp och organiserar det hela det hela VIGGEE! smile

Gärna de! Kolla in min lilla träff jag tänkte dra den 30 juli! smile Hoppas det kan bli en början på en ny ystadträff..

MVH Viktor

100% Skåning
358 Inlägg
22 juni 2011
Jo jag håller med er, blir färre och färre bilar känns det som, tyvärr..

Sök