Som sagt att det inte kom mycket folk alls i fredags är inte så konstigt med tanke på hur mycket folk som tog studenten, jag känner många som var på studentfester, var själv på det också nämligen.
Midsommar kommer jag inte till träffen, då har nog de flesta mycket upptagna skulle jag tro med annat
Men nu på fredag dyker jag upp, ser fram emot det och hoppas på bra väder.
Är det bara bra väder på fredag tror jag säkerligen det kommer mer än 15-20 bilar.
Och som sagt det handlar inte om antalet fordon utan att man har trevligt och bra gemenskap sen är det bara ett plus om det kommer en del. Kvittar tycker jag som sagt antalet.
Var lika lite folk i Fredags den 17 Juni.... Säger det åter igen - Det blir för ofta att ha träffen varje Fredag!
Håller inte med där, det var dubbelt så mycket folk jämfört med veckan före. Det kom minst 50 bilar räknade jag till i fredags, viktigaste är att man har trevligt.. många kör och kommer tillbaka vilket gör att det kan se ut att vara lite bilar just när man kommer just då
Tycker det var helt okej och sen i juli och augusti då många är lediga / har semester också tror jag det kommer fler. Tycker inte det gör något det är varje fredag, nu är folk vana vid det dessutom med.
Var lika lite folk i Fredags den 17 Juni.... Säger det åter igen - Det blir för ofta att ha träffen varje Fredag!
Håller inte med där, det var dubbelt så mycket folk jämfört med veckan före. Det kom minst 50 bilar räknade jag till i fredags, viktigaste är att man har trevligt.. många kör och kommer tillbaka vilket gör att det kan se ut att vara lite bilar just när man kommer just då
Tycker det var helt okej och sen i juli och augusti då många är lediga / har semester också tror jag det kommer fler. Tycker inte det gör något det är varje fredag, nu är folk vana vid det dessutom med.
Var ner om vid 20.30-tiden och då var det ganska så få bilar, precis som dom sista gångerna jag svängt förbi... Jag tror tyvärr inte det kommer att bli fler folk i Juli och Augusti. Folk tycker inte det är lönt och köra ner när det är så dålig uppslutning. Om man satsat på att ha 5 stora träffar istället (Maj, Juni, Juli och Augusti och September) så hade det blivit betydligt roligare! Och varför inte ordna fram en matvagn av något slag? Vad tycker ni andra som brukar besöka träffen?
Detta har vi diskuterat tidigare. Man kan dock ha kvar de vanliga träffarna varje fredag, men det gäller att någon har tid att ta tag i att ha större träffar utöver de vanliga fredagsträffarna varje fredag. Så helt klart skulle det vara trevligt. Och matvagn har det diskuterats mycket även tidigare - gäller bara att ha ström väl och tillstånd till detta ?
Som sagt - hade mer än gärna ställt upp och försökt men tiden räcker inte till - att arrangera större träffar och fixa dit matvagnar o.s.v men helt klart vore det väldigt trevligt
Matvagn? Varför i hela friden de? Det är nog dags att satsa på ett nytt koncept för denna träffen med kvällsaktiviteter, då 95 % av de som kommer är ute efter det.. Det är dags att ta sig ut mot öja industriområde och använda sina bilar.. Hela öja industriområde är i veckan princip helt nyasfalterat och är helt perfekt upplagt för aktivitet och gott om plats för bilar
Matvagn? Varför i hela friden de? Det är nog dags att satsa på ett nytt koncept för denna träffen med kvällsaktiviteter, då 95 % av de som kommer är ute efter det.. Det är dags att ta sig ut mot öja industriområde och använda sina bilar.. Hela öja industriområde är i veckan princip helt nyasfalterat och är helt perfekt upplagt för aktivitet och gott om plats för bilar
precis bättre med ngn aktivitet än matvagn
Ystad är ganska fullt av ställen att äta på iaf om man är hungrig...
för träffen är verkligen påväg att dö känns det som..