2842
Sök

Volvo 240 från 8v till 16v :)

Ja motor bytet är ju klart men de betyder inte att bilen är klar listan skulle kunna bli oändlig men pengar pengar pengar...känner att jag måste bumpa tråden så man får lite motivation från era goá människor :D

86 365 Visningar
Uppdaterades senast 25 april 2013
▬▬▬▬▬▬▬
106 Inlägg
6 september 2011
Ser mycket bra ut detta smile

Ang. sätena skulle du väl helst ha flyttat skinnöverdraget till ett par andra säten. Av erfarenhet kommer det nog att lukta något förbannat av, åtminstone, baksätet.

▬▬▬▬▬ ᴺᴱᴹᴼᴿᴵᴬᴻ | ²ººᴳᴸᵀ ▬▬▬▬▬
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

160 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
sonaxvax skrev:
Följer med spänning ser ut att blir riktigt bra! mycket seriös och fin kabel dragning måste jag säga!

Roligt å höra smile Tackar jo de vart rätt nice big_smile

160 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
Draike skrev:

Ang. sätena skulle du väl helst ha flyttat skinnöverdraget till ett par andra säten. Av erfarenhet kommer det nog att lukta något förbannat av, åtminstone, baksätet.

Tackar smile hmm ja de lät ju inte dumt alls men äre inte knepigt att få tillbaka klädseln?

▬▬▬▬▬▬▬
106 Inlägg
6 september 2011
-FXNewton- skrev:
Draike skrev:

Tackar smile hmm ja de lät ju inte dumt alls men äre inte knepigt att få tillbaka klädseln?

Jag har aldrig försökt byta ut själva dynan på något säte. Har bara använt ett säte som varit blött och som sedan börjat lukta skit i bilen. Slängde ut det väldigt fort smile

Men jag gissar på att det är lite knepigt. Du kan ju försöka torka dem och göra allt sådant innan du börjar fundera på mitt förslag smile

▬▬▬▬▬ ᴺᴱᴹᴼᴿᴵᴬᴻ | ²ººᴳᴸᵀ ▬▬▬▬▬
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

160 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
Draike skrev:
-FXNewton- skrev:
Draike skrev:

Jag har aldrig försökt byta ut själva dynan på något säte. Har bara använt ett säte som varit blött och som sedan börjat lukta skit i bilen. Slängde ut det väldigt fort smile

Men jag gissar på att det är lite knepigt. Du kan ju försöka torka dem och göra allt sådant innan du börjar fundera på mitt förslag smile

Ja ha fått dom helt torra nu så ja ska försöka gnugga bort allt mögel å sen ta nåt för lädret de luktar då mindre å mindre i hallen där dom står just nu tongue

160 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
Ja ha då va den igång! big_smile satan i gatan vilken skillnad! lol slänger upp lite klipp får återkomma senare för de börja regna big_smile big_smile

[video]http://www.garaget.org/video/109988[/video]

[video]http://www.garaget.org/video/109989[/video]

Åsså lite lek så klart smile
[video]http://www.garaget.org/video/109990[/video]

2 121 Inlägg
6 september 2011
ser riktigt skönt ut att den går big_smile

881 Inlägg
6 september 2011
SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT big_smile Sportratt har du med!

GRATTIS! big_smile

160 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
Tack tack jo ja ä riktigt nöjd big_smile dock lite små pill kvar men he fixa ja lätt smile

329 Inlägg
6 september 2011
gratulerar till uppstart! smile

160 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
MeRoll88 skrev:
gratulerar till uppstart! smile

Tackar! big_smile

579 Inlägg
6 september 2011
Gratulerar till en riktig test runda wink

160 Inlägg
6 september 2011
Trådstartare
P--JawZ--K skrev:
Gratulerar till en riktig test runda wink

tackar dock så dog den nu när jag skulle ut den laddar tydligen inte förmodligen bara laddningsregulatorn som ä slut men annars går den som en klocka smile

579 Inlägg
6 september 2011
Varsågod smile Ifall dä enbart är regulatorn, så är dä ju ett lätt fixat fel åtminstone wink Dä låter bra dä, är ju hoppet man har vid varje konvertering. Att den ska gå som den ska smile

160 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
P--JawZ--K skrev:
Varsågod :) Ifall dä enbart är regulatorn, så är dä ju ett lätt fixat fel åtminstone ;) Dä låter bra dä, är ju hoppet man har vid varje konvertering. Att den ska gå som den ska :)

Lite pinsamt men ja hade ju glömt koppla in ladd lampan :lol: så inte så konstigt men bytte regulatorn iaf kolen var de inte mycke kvar av men nu laddar den för fulla muggar  :)

881 Inlägg
7 september 2011
Skönt att det var ett enkelt fel big_smile

160 Inlägg
7 september 2011
Trådstartare
PlumCrazy skrev:
Skönt att det var ett enkelt fel big_smile

jeooo passade på att dra nya ström kablar till stereon och snygga till lite på förar sidan vid fötterna åsså koppla ja in en brytare för tändning så no key needed cool men ja få då fan inte tempgivarn å funka hmm

579 Inlägg
7 september 2011
Du är inte ensam om å glömma vissa saker wink Men med tanke på hur mycket du har monterat, så är dä inte lätt å komma ihåg precis allt tongue

Kanske är mätarn i instrumenthuset som har gått kanske, lr nån del mellan givaren å mätarn som har gett upp. Har inte helt koll på hur kablaget är te instrumenten längre, va ett tag sen jag hållde på med dä där sj tongue

17 Inlägg
7 september 2011
Blire AGA diff eller?wink. Lägg upp ny video då du riktigt trycker:) Bra jobbat för fan!

160 Inlägg
8 september 2011
Trådstartare
P--JawZ--K skrev:
Du är inte ensam om å glömma vissa saker wink Men med tanke på hur mycket du har monterat, så är dä inte lätt å komma ihåg precis allt tongue

Kanske är mätarn i instrumenthuset som har gått kanske, lr nån del mellan givaren å mätarn som har gett upp. Har inte helt koll på hur kablaget är te instrumenten längre, va ett tag sen jag hållde på med dä där sj tongue

hehe nä de ä ju oftast dom små sakerna man glömmer tongue
själva mätarn fungerar men ja mätte lite idag me multimetern å de verkar som om en av givarna är paj hoppas de är så lätt smile

Sök