Nu kommer de börjar hända saker igen! Har lyckats skaffa mig ett garage nu! det är inte stort alls men det är nånting iallafall
Som sagt de är inte stort men det är iallafall tak över huvet
Hittat oljeläckaget som jag haft nu ett tag också, hoppas de bara är där det läcker nu. Har beställt hem en packningssats.
Sen har jag ju flyttat spolarvätske behållar och bytt ut den till en liten, vilket gjorde att lampan för lite spolarvästska lös, och sladden inte räckte till expansionkärlet. = att den lampan också lös. Men nu har jag gjort en koppling så båda dom lyser när kylarvatten är lågt. Här är det lite testing för att se om det funkar.
Och så blev det. Skulle lindat kablarna dock. Men lite svårt att köpa saker nu när man bor 12mil från stan så är det inte bara att åka å handla. Tur man har en snäll svåger som får springa runt halva stan och fixa grejer
Slänger in två bilder sen förra sommarn när de vart tvätt å städ på schemat
Sen en annan grej är att jag tycker fälgarna gör sig jävla bra på bilen men frågan är om det är värt att laga dom? är rätt kantstötta och är lite lur på om nån fälg inte är helt rak.
Tyvärr så de kan gå om man köper fälgar långt bort och säljarn säger att de endast är lite lackskador på dom. Men man kanske skulle åka förbi en nån som lägar fälgar och fråga vad det skulle kosta.
Juste! har beställt hem lite delar som kommer vara hemma när jag kommer hem
drar till stockholm en sväng nu!
//Erik