jag kommer de vet du glennoo. Kan alla försöka att lämna alkoholen hemma ? och ni kan väl ta med er eran skit efteråt ? så slipper vi städa efter er sen. Försök att tänka till en gång innan ni slänger skit omkring er. Det blir så mycket trevligare för alla som deltar i träffen då
Håller med fullt ut men tyvärr så lär det hända ändå. Tror det var första eller andra träffen förra året vi var ett par som städade upp på parkeringen efter alla hade åkt.
Och hoppas vi slipper glaskastning samt glassplitter runt parkeringen inte speciellt kul för bilarna om det skulle bli punka och om hundarna skulle trampa in skiten. Kanske ett bra tips att vi sätter upp sopsäckar runt eller går en städ runda efteråt.
Jag funderar att komma ner med hojen. Hur många bilar brukar det komma? Va på en träff i Falun igår och det kan ha varit 80st bilar eller så. Gissar att det är mycket fler/bättre nere i Västerås. Är ju bara 10mil mot 5mil till Falun.
Jag är ju japanälskare. Va kanske 6-8st snygga japsare på Faluträffen igår men ingen Nissan S14 som jag älskar. Vet att det finns flera sådana nere runt Västerås/Örebro som kanske brukar komma på träffarna?
Jag funderar att komma ner med hojen. Hur många bilar brukar det komma? Va på en träff i Falun igår och det kan ha varit 80st bilar eller så. Gissar att det är mycket fler/bättre nere i Västerås. Är ju bara 10mil mot 5mil till Falun.
Jag är ju japanälskare. Va kanske 6-8st snygga japsare på Faluträffen igår men ingen Nissan S14 som jag älskar. Vet att det finns flera sådana nere runt Västerås/Örebro som kanske brukar komma på träffarna?