Undrar va man ska hitta på nu då när man e billös nån vecka?
Tack Skåne! Nu vet jag vad jag ska göra med mina slitna lister Vita efter bilens färgkod helt klart! Fasen va gött! Du har inte fått sjukdomen på dina dörrsidor va? När jag tog av mina så satt innanmätet löst då limmet släppt
Tack Skåne! Nu vet jag vad jag ska göra med mina slitna lister Vita efter bilens färgkod helt klart! Fasen va gött! Du har inte fått sjukdomen på dina dörrsidor va? När jag tog av mina så satt innanmätet löst då limmet släppt
Alltid kul att inspirera någon hehe, nä mina sidor e hela o fina men bilen e inte så gammal än:-) Kommer bli kanon med vitt på dina, bara att sätta igång:-)
Alltid kul att inspirera någon hehe, nä mina sidor e hela o fina men bilen e inte så gammal än:-) Kommer bli kanon med vitt på dina, bara att sätta igång:-)
Ser framemot den 25e så man få se ditt slit! Ser ju bra ut på bilderna och kan bara tänka mig hur bra den ser ut i person
Ser framemot den 25e så man få se ditt slit! Ser ju bra ut på bilderna och kan bara tänka mig hur bra den ser ut i person
Ja får hoppas att den lever upp till förväntningarna:-) Syns den 25:e:-)
Idag blev det ihopsättning av bilen samt lite annat smått o gott, fick grym hjälp av Tobzter, Janne samt Rille så det blen en riktig mekdag med alla möjliga bilar:-)
Lite dippning av handtag:
Passade även på att bättra på oken:
Knapparna på luftriktarna fick också några stänk:
Fick låna ett grymt verktyg att ta bort tejprester med, gick på 2 minuter sen var det bara att tejpa dit listerna igen:
Helheten:
Blev riktigt nöjd med lacken:-)
Supertack för en trevlig dag alla inblandade:-) Det måste vi göra om snart!!