3657
Sök

Inför: Vingåkraträffen 2011 4 JUNI i Vingåker (Realcar och Garaget.org). Anmälningsformuläret är uppe nu!

20 Inlägg
15 maj 2011
Detta ser man fram emot, kommer förbi och tittar!

19 Inlägg
15 maj 2011
vilken typ av fordon är välkommna på denna träff?

132 Inlägg
15 maj 2011
ja vad e de för krav för att ställa ut? måste de va riktiga utställningsbilar eller finns de även plats för finare bruksbilar? tänker på min s60?

jag kommer oavsett, wink

Berget_

Administratör
11 915 Inlägg
15 maj 2011
Trådstartare
amazon_62 skrev:

Alla typer är välkomna. Vi försöker få in så varierat som möjligt bland de som anmäler sig. Allt från fina veteranbilar i originalskick till modernt och extremstylat.

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

19 Inlägg
15 maj 2011
chrizz skrev:
amazon_62 skrev:

Alla typer är välkomna. Vi försöker få in så varierat som möjligt bland de som anmäler sig. Allt från fina veteranbilar i originalskick till modernt och extremstylat.

mvh

Härligt då tror jag att jag ska anmäla mig till träffen också.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
16 maj 2011
Kom med smile roligt. Måste valsa skärmarna & lacka dom innan. får bilen från lack senast den 3e så detta blir perfekt.

30 Inlägg
16 maj 2011
Piratstikins skrev:
Kom med smile roligt. Måste valsa skärmarna & lacka dom innan. får bilen från lack senast den 3e så detta blir perfekt.

Lysande! big_smile

Stockholm
43 Inlägg
16 maj 2011
Berget_ skrev:
ja vad e de för krav för att ställa ut? måste de va riktiga utställningsbilar eller finns de även plats för finare bruksbilar? tänker på min s60?

jag kommer oavsett, wink

Då kommer jag också med min s60, då får vi stå bredvid varandra smile

Stockholm
43 Inlägg
16 maj 2011
Hur anmäler man sig?

50 Inlägg
16 maj 2011
Kommer med 34an. smile

//Martin
Gzon Tuning AB

455 Inlägg
16 maj 2011
Gzon: me like!

Chrizz: Funktionen med att bilen är anmäld och antagen är klockren!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

Sir skrotnisse
191 Inlägg
16 maj 2011
Kanske smiter upp med min idiot blazer från 1977 tongue haha dock skippar jag nog att ställa ut den godingen smile

1 338 Inlägg
16 maj 2011
Anmäld och klar men glömt skriva här. smile

Hoppas bara huven blir färdig hos så jag hinner få den denna veckan så vi kan lacka bilen som står grundad och färdig sedan en vecka... smile

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

30 Inlägg
16 maj 2011
SilverStallion skrev:
Hur anmäler man sig?

http://www.garaget.org/events/vingakratraffen2011/

Stockholm
43 Inlägg
16 maj 2011
wcs skrev:
SilverStallion skrev:
Hur anmäler man sig?

http://www.garaget.org/events/vingakratraffen2011/

Aa jag såg det nu.. tackar.

269 Inlägg
16 maj 2011
Är lite konfunderad nu, har fått inbjudan att komma till träffen, men hör min bil verkligen hemma där?
Har fått för mig att det mest är turbo och stylade bilar där, blir lite som en hermelin bland katterna eller tvärtom, visst är det kul att kolla in massa fräna bilar (ja, jag gillar ALLA fräna bilar, jänkie som japs) men det är ju mindre roligt att upptäcka att man är solo jänkare där...

//GG

Mopar or no car:)

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
16 maj 2011
gurragas skrev:
Är lite konfunderad nu, har fått inbjudan att komma till träffen, men hör min bil verkligen hemma där?
Har fått för mig att det mest är turbo och stylade bilar där, blir lite som en hermelin bland katterna eller tvärtom, visst är det kul att kolla in massa fräna bilar (ja, jag gillar ALLA fräna bilar, jänkie som japs) men det är ju mindre roligt att upptäcka att man är solo jänkare där...

//GG

Fick inbjudan vi med. är väll eftersom du har en fin bil i fint skick smile spelar väll ingen roll OM du skulle bli ensam med din. alla som delar samma intresse där ju & då lär du stick ut lite extra om inte annat big_smile

A.Hjalmarsson
21 Inlägg
16 maj 2011
Klart att man kommer att titta förbi. Inget man kan missa!

455 Inlägg
16 maj 2011
gurragas skrev:

//GG

Brukar vara en del jänkare på plats, iofs i minoritet men ensam blir du inte... Kom några riktigt jänkare förra året, bla en Mustang med kompressor. Det är bredden på bilar som är så kul!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!

118 Inlägg
16 maj 2011
Anmäld och klar! Wiho! smile

Over And Out Scream And Shout!

Sök