3680
Sök

Eftersnack Meet of the month 1# 7 Maj 2011

266 Inlägg
8 maj 2011
Grym träff mycket fina bilar massor av folk.
O som sagt synd att en del skrot tog upp plats för eventuellt lite finare bilar.

Zephyr Tattoo Jönköping
254 Inlägg
8 maj 2011
Bra träff överlag, ser fram emot lite bilder! smile
Många som fotade oss låga tyskar såg det ut som.

Edit: Att fixa till en bil behöver inte kosta mkt så det är bara en dålig ursäkt att man är pank, har man uppenbarligen råd o köpa sprit/öl o supa sig redlös under en bilträff så kan man spara dom pengarna o köpa annat.. Om man VILL.. Allt handlar om prioriteringar! wink
Senast redigerat av bjornE_ (8 maj 2011)

21 Inlägg
8 maj 2011
TEASER skrev:
Esstretton skrev:
Va en riktigt skön kväll med många fina bilar! Och som tidigare skrivet så varför kan inte alla risiga och sketna bilar hålla sig borta från parkeringen så att vi som just slitit med våra bilar och HAR något att visa upp kan få plats, nu kom jag och polaren rätt tidigt så vi fick plats men de va nog en hel del bilar som inte kom in. Trist.. Men förövrigt en bra lyckad träff!

alla har fortfarande inte råd med överdrivet fina bilar , men det kanske är fint för dom , kom igen klaga inte på folk som inte har råd, alla är där för att vi delar samma intresse, själv tycker jag det är synd att dom bommat för bauhaus, det var roligare då , men annars kul träff , åkte hem när polisen stoppa roligheterna

känns som att dom som inte har råd med fläskiga bilar eller snabba motorer kan ha tillräckligt mycket hjärna (trots pengabrist) så dom kanske förstår att det känns lite surt för bilar som åker långväga att inte få möjlighet att parkera på grund av nån äckligt rostig hög som bara har lagt pengar på 900 st wonderbaum i framrutan eller liknande. Det är en träff för gatbilar.... Inte traktorer och fyllesvin!!!!

I live my life a quarter mile at a time, nothing else matters!
For those ten seconds or less, Im free!

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
8 maj 2011
Aerodynamik skrev:
Minus dock för alla som skulle stå så nära vägen ute vid Händelö

Blir tyvärr så när oerfaret folk ska försöka hålla i race smile

161 Inlägg
8 maj 2011
Jävla grym träff Norrköping!!! smile

21 Inlägg
8 maj 2011
Riktigt rolig kväll. Hann inte se något i händelö men norsholms rakan var trevligt. Jävla fyllon inne på maxi men dom är väl omöjliga att bli av med och alla skrothögar som lika gärna kunde åkt till Karstorps parkering och tagit nummerlapp inför demolering....

Men fan så kul det var.... Norrköping MOM får 10/10.

I live my life a quarter mile at a time, nothing else matters!
For those ten seconds or less, Im free!

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
8 maj 2011
Tyckte det var riktigt bra, det jag har att klaga på var väll att jag inte hade vett att ta med mig någon jacka wink

Samt att någon kastade en glasflaska på vägen där alla åker in.. hur tänker man då? Någon brinnande container såg jag aldrig men brandbilar såg jag..

Hursom så tyckte jag det var riktigt mycket bilar och bra mycket mer "städat"(lugnt) än vad det brukar vara. Det såg ut att vara mycket mcdonaldsskräp på backen men har sett värre.

Kommer helt klart på nästa träff också.

En fråga? Har de gjort om belysningen? Har för mig att den släcktes förra året så det blev bäcksvart?

Här är en bild jag blev ganska nöjd med. Tog den i slutet när det var en massa folk som stod vid vägen och skulle kolla på burnande bilar.
https://www1.garaget.org/gallery/images/73/72272/72272-430aada4090221baf07dd403f28fe878.jpg

890 Inlägg
8 maj 2011
Jävla bra och grym träff, väldigt mkt folk och bilar riktigt trevligt, synd bara att det var så många skrotbilar som tog plats istället för fin bilarna som ni nämnt håller med om detta, annars en riktigt trevlig kväll

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.

22 Inlägg
8 maj 2011
tack för en bra träff igår,,, i like it big time:)

Svetsare
828 Inlägg
8 maj 2011
StAnnas skrev:
TEASER skrev:
Esstretton skrev:
Va en riktigt skön kväll med många fina bilar! Och som tidigare skrivet så varför kan inte alla risiga och sketna bilar hålla sig borta från parkeringen så att vi som just slitit med våra bilar och HAR något att visa upp kan få plats, nu kom jag och polaren rätt tidigt så vi fick plats men de va nog en hel del bilar som inte kom in. Trist.. Men förövrigt en bra lyckad träff!

alla har fortfarande inte råd med överdrivet fina bilar , men det kanske är fint för dom , kom igen klaga inte på folk som inte har råd, alla är där för att vi delar samma intresse, själv tycker jag det är synd att dom bommat för bauhaus, det var roligare då , men annars kul träff , åkte hem när polisen stoppa roligheterna

känns som att dom som inte har råd med fläskiga bilar eller snabba motorer kan ha tillräckligt mycket hjärna (trots pengabrist) så dom kanske förstår att det känns lite surt för bilar som åker långväga att inte få möjlighet att parkera på grund av nån äckligt rostig hög som bara har lagt pengar på 900 st wonderbaum i framrutan eller liknande. Det är en träff för gatbilar.... Inte traktorer och fyllesvin!!!!

menar ju själv att du åker volvo alltså en traktor , så tänk lite , din volvo är ju inte speciellt fixad vadå sänkt fälgar toning vad mer , finns 2000 850is på varje träff , den sticker ju inte direkt ut , menar du att du ska parkera bland alla " fina bilar då eller " , den är bara en i mängden
Senast redigerat av TEASER (8 maj 2011)

Angry Drift Team

Never drive faster than your angel can fly
338 Inlägg
8 maj 2011
Är väl ändå en bilträff?? Är inte alla bilintresserade välkomna trots hur deras bil ser ut? Hur som helst oavsett bil så har man ju samma intresse. Dock så är det tragiskt att det oftast förekommer mycket fylla och nedskräpning sad..

Hellre Nürburgring än vigselring

Svetsare
828 Inlägg
8 maj 2011
Atenza skrev:
Är väl ändå en bilträff?? Är inte alla bilintresserade välkomna trots hur deras bil ser ut? Hur som helst oavsett bil så har man ju samma intresse. Dock så är det tragiskt att det oftast förekommer mycket fylla och nedskräpning sad..

håller med dig smile

Angry Drift Team

1 738 Inlägg
8 maj 2011
Rolig och stor träff big_smile Men med det följer ju även minus saker! För det första allt klagande på att skrotbilarna tog plats kan jag inte hålla med om. När jag letade plats så var det enbart fina japsare, bmw:s m.m som stod på snedden o tog upp 2 parkeringsplatser vilket jag tycker är jävligt onödigt!!! Vart förbannad när vi skulle leta plats o dom hade gjort så. Jag gillar inte rishögarna men som sagt dom tycker kanske sina bilar är fina o även gillar andras som ser ut så, alla har vi olika bilsmaker! Sen alla gamar som ska va mitt i vägen när det börnades, bilarna kom ju fan knappt fram utan att behöva köra över fötterna på dom som stod mitt i vägen. Måste alla vara på ett o samma ställe varför inte sprida ut sig på parkeringarna i ingelsta? det fanns ju bilar till att fylla säkert 2-3 parkeringar till någonstans.

Sist men inte minst: någon nrkpg:s bo måste ta tag i allt lek för det blir ju bara pannkaka av allt på mom träffarna!

Tack hej

1 738 Inlägg
8 maj 2011
TEASER skrev:
StAnnas skrev:
TEASER skrev:

menar ju själv att du åker volvo alltså en traktor , så tänk lite , din volvo är ju inte speciellt fixad vadå sänkt fälgar toning vad mer , finns 2000 850is på varje träff , den sticker ju inte direkt ut , menar du att du ska parkera bland alla " fina bilar då eller " , den är bara en i mängden

+100000000

Så igentligen får in te jag komma nästa träff i hans mening, jag kör ju en traktor?
Senast redigerat av 940RDALLE (8 maj 2011)

23 Inlägg
8 maj 2011
Riktigt bra träff:) liiite trångt på MAXI parkeringen bara men annars så:) ja någon behöver kanske kolla upp lite info om den 850:in;)

6 Inlägg
8 maj 2011
Riktig bra bilträff! När är nästa bilträff i Norrköping? Nästa lördag eller?

109 Inlägg
8 maj 2011
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
PatrikLodin skrev:
La upp lite bilder på det jag såg under kvällen smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=15078

Snygga bilder smile

Tackar smile

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

219 Inlägg
8 maj 2011
Folk som klagade på plats på maxi. MoM är stort  och finns inga andra platser att ta sig till. ända som skulle vara bra för plats till alla bilar är kolmården. Men då klagar alla på hur långt  det är att åka... jag tycket nedskräpningen inte var alls för mycket.. alla "raggare" var på en raggar träff och vips  så var mycket av nedskräpningen borta och det tackar vi för.. Race som anordnades efter träffen var av en mindre katastrof enligt mitt tycke. Ingen koll på vart publiken stod/befann sig på vägen. Inget utplacerad mållinje utan "man körde tills man tyckte att man skulle släppa av". Det var många som körde med folk i bilarna. Visst det är inte förbjudet men det är bra om "arrangörerna" i alla fall påminner förarna att det kanske inte är lämpligt att köra full bil. Jag var inte på alla race som arrangerades under kvällen/natten men de jag såg.. var ingen säkerhet och ingen koll på bilarna.

Team Radioactive

Hopplös
328 Inlägg
8 maj 2011
TEASER skrev:
StAnnas skrev:
TEASER skrev:

En sänkt golf 2a är väl också bara en i mängden?

388 Inlägg
8 maj 2011
Trik skrev:
Folk som klagade på plats på maxi. MoM är stort  och finns inga andra platser att ta sig till. ända som skulle vara bra för plats till alla bilar är kolmården. Men då klagar alla på hur långt  det är att åka... jag tycket nedskräpningen inte var alls för mycket.. alla "raggare" var på en raggar träff och vips  så var mycket av nedskräpningen borta och det tackar vi för.. Race som anordnades efter träffen var av en mindre katastrof enligt mitt tycke. Ingen koll på vart publiken stod/befann sig på vägen. Inget utplacerad mållinje utan "man körde tills man tyckte att man skulle släppa av". Det var många som körde med folk i bilarna. Visst det är inte förbjudet men det är bra om "arrangörerna" i alla fall påminner förarna att det kanske inte är lämpligt att köra full bil. Jag var inte på alla race som arrangerades under kvällen/natten men de jag såg.. var ingen säkerhet och ingen koll på bilarna.

håller helt klart med att det finns bra mycket mer plats på kolmården och det är ju inte så där jätte långt att åka ändå! sen dom som vill ut på race på natten sen får väl åka in mot stan då men jag tycker egentligen att kolmården skulle passa bättre för själva träffen iaf.

som sagt skit kul kväll annars o riktigt kul att se att det kom så mycket folk o bilar!

wink

Sök