grym träff! dock blir man lite nojig när folkmassan bara mosar sig fram förbi och emellan bilarna när det händer något ballt längre bort. Men en bra träff helt klart!
Nya bilder uppladdade från Västeråsträffen. Ser verkligen fram emot nästa samt Garageträffen i Norberg den 21/5 Passar på att slänga in en stänkare om http://www.mimer-meet.se/ den 18/6...
Riktigt bra träff, men hörde att det blev lite körningar senare. Är inte det lite onödigt när vi nu får köra lagligt på johannisberg? Bara vad jag tycker
Riktigt bra träff, men hörde att det blev lite körningar senare. Är inte det lite onödigt när vi nu får köra lagligt på johannisberg? Bara vad jag tycker
Lite streetrace efter en najs bilträff hör till Och kommer nog förmodligen alltid att vara så även fast det anordnas lagliga körningar
Inte lika kul med legala! Så, du är nog bland dom få som tycker som du gör
Spelar INGEN roll, det illegala kommer alltid vara!
Visst kan det anses onödigt.. men tack vare det lagliga har streetrace minskat med 80/90% i Västerås och man kan aldrig få bort det till 100% det vet även polisen om annars skulle dom ju gjort det för länge sen.
Tror inte jag är den enda som tycker så. Har väl kämpats länge för att få köra där. Varför är det tråkigare legalt? Tufft att köra illegalt eller?
Tror inte jag är den enda som tycker så. Har väl kämpats länge för att få köra där. Varför är det tråkigare legalt? Tufft att köra illegalt eller?
har ingenting med "tufft" att göra, sanningen är att det ligger mer action i det illegala. Det vart ju legalt för 2 veckor sen om jag ej minns fel, hur stort vart intresset? Kanske låter som att jag tycker det är rätt med det illegala, det jag vill komma fram till är att det illegala, tyvärr, alltid kommer dra mest folk till sig, än det legala. Som det alltid varit! Det vart ju mkt snack om detta i VLT bl.a., om att få ett slut på allt. Tycker personligen inte att det kommit nånstans, med tanke på vad som händer runtom i staden så fort vädret tillåter. Som träffen senast..
I Sthlm har det ju blivit j*vligt vanligt att som stänger av E18/E4. Farligt! vad gör polisen åt detta? Tror knappast att polisen "inte vet.."