Tja har man pengar så ska de väl användas, om det är något man verkligen vill ha ska man köpa, oavsett om det är en bil, helikopter eller en stridsvagn?
Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
men den här teorin om att nyare bilar håller och inte går sönder jämfört med lite äldre bilar ... stämmer det? hur ofta går eran bil sönder och hur många mil hade de gått när ni köpte de? Hur mycket pengar har ni lagt ner på reperation?
Är för kräsen och den bil jag vill ha börjar vid halv millen idag, då normal utrustad. Därför låter jag bli att köpa en ny bil men däremot halvgammal med stor motor. Vilket det oxå kommer bli
Beror ju på. Sportbil, superbil eller annan rolig bil, visst. Bruksbil, varför det? Tappar ju värdet direkt. Inte direkt sugen på att offra det för en bil som ändå bara ska gå från A till B.
Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.
Självklart hade jag gjort det! En 2011 Ford Taurus med SHO-paket eller en 2011 Chevrolet Impala med "rattspak-och-soffa"-paket, bara för att vara annorlunda. Go USA!
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
När jag tänker efter så hade jag kunnat köpa ett bra hus för pengarna istället . 600 tusen får man fina hus för här där de inte stuckit iväg i hemska priser
När jag tänker efter så hade jag kunnat köpa ett bra hus för pengarna istället . 600 tusen får man fina hus för här där de inte stuckit iväg i hemska priser
jävlars va billigt..
här i sthlm e de galet dyrt.
en polare köpte en "lägenhet" på typ 60kvm vid odenplan här i sthlm.
kostade strax över 2 mille å de va ett gamalt cykelrum så man va tvungen att bygga ALLT på insidan själv.
Hade skitigt blankt i värdeminskningen såfort jag bänkat mitt arsle i den pga att då hade jag inte behövt tänka på om den blivit missköt el inte.. är lite pedant me mina bilar men de hade ju klart inte blivit en "mainstream" bil!
Blivit kanske den kommande Toyota FT-86 el nåt likvärdigt o mer personligt än "vardagsbilarna"