Slänger upp lite bilder från Uppsala träffen i dag. Dom är helt oredigerade då jag inte har tid att redigera dom. Dom kanske gillas endå? Toppen träff med kanon väder i vilket fall. Dock så var jag bara där ca 30min sedan var det andra saker som måste prioriteras.
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tack för alla kommentarer. Ska redigera några bilder som det var extra svåra ljusförhållanden på. Så jag lägger upp dom här och tar bort dom gammla senare.
Tack för alla kommentarer. Ska redigera några bilder som det var extra svåra ljusförhållanden på. Så jag lägger upp dom här och tar bort dom gammla senare.
När det är offentlig träff då blurrar jag inte skyltar. Skillnad om det är något illigalt rejs. Är det någon som inte vill vara med på bild så tar jag bort den direkt inga problem. Dom flesta av dessa utställare är ju med på massor av träffar och det är massor av folk som fotar med så det är nog oundvikligt att ens regnummer inte kommer med.