st4hl skrev:
Audi_powah skrev:
Michkijn skrev:
Har man en japansk eller tysk bil så kommer man in på området.
Man kommer in på området oavsett bil. . . Herregud, inte så att ni äger marken och kan hänvisa andra till en annan platts bara för att det är en träff där
Träffen är Tysk/jdm inriktad, men man kommer såklart in och har rätt till att vara där oavsett bil.
Alla delar vi samma intresse annars skulle vi inte vara där i första hand
Håller helt med! Men dyker Volvo grabbarna upp så pyser nog jag och många därtill därifrån..
Orkar inte med folk som åker 240, 740 och 940 som tror att dom åker Dodge Viper, har megafoner på taket som skriker ut Eddie Meduza och som troligtvis kör utan avgassystem eftersom att det ska vråla så mycket det bara går så att folk får psykbryt.. Sen har jag inget emot om det kommer SERIÖSA Volvo killar med FINA bilar som inte kommer dit och svinar.. Just det, dom är där för att supa också, inte för att titta bilar.
Sen borde väl någon ha ansvaret för området och kunna neka de folk dom vill till att komma in på området?
Jaa, precis sådär känner jag med! Säkert även många andra som tycker precis likadant!
- Man kan inte ansvara för ett område som inte är en egens utan att ha fått klartecken ifrån markägaren..Skulle vara som att neka en ostylad 740 inträde till, tex coop-parkeringen då det är en träff där.. Parkeringar är ju en allmän platts som alla får vistas på, oavsett träff eller inte
.
Att neka någon kan medföra stor risk till att han/hon känner sig ej välkommen och ringer polisen och då lär de blåsa bort alla därifrån istället..och det är ju det sista man vill
Såg precis det sista inlägget. Hur kan ni ha inhägnat område? Har ni tillstånd för det ifrån markägaren eller?
Senast redigerat av Audi_powah (23 juli 2011)
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"