Inte för att jag vet säkert men arrangören får nog betala hyran oavsett väder och betalningsförmågan bör vara baserat på antal deltagare men eftersom denna körningen verkar vara relativt oseriös, så kanske det inte finns sånt hyresavtal? Även ingen bindande anmälan och betalning på plats, vad jag kan se?
Inte för att jag vet säkert men arrangören får nog betala hyran oavsett väder och betalningsförmågan bör vara baserat på antal deltagare men eftersom denna körningen verkar vara relativt oseriös, så kanske det inte finns sånt hyresavtal? Även ingen bindande anmälan och betalning på plats, vad jag kan se?
Även om mitt föregående inlägg hade en ngt negativ vinkling så vill jag bara säga att jag gillar att sånt här arrangeras och jag tror nog alla 14 förare får skoj gott även om de flesta fått nog efter förrmiddagen. Ser fram emot en kontinutet och utveckling av era kommade liknande event.
Själv kommer jag tyvärr inte då det är firande under dagen på hemmafronten och på Fallens Dagar i Trollhättan.
Skruvat bil hela dagen. Sköt packningen imellan turbo och grenrör igår. Fått ordning på det men kommer ladda 0.3 mindre än vanligt så bilen kommer gå som en potta skit...
ser ut att bli bra väder enligt tv4 och om man tittar ut nu så jag kommer garanterat är det någon som kommer ha domkraft med sig ? har inte platts för både (lek däck ) och domkraft =/
ser ut att bli bra väder enligt tv4 och om man tittar ut nu så jag kommer garanterat är det någon som kommer ha domkraft med sig ? har inte platts för både (lek däck ) och domkraft =/
Jag ta med mig en liten basic skit domkraft för att låna ut till folk. Ska bara kolla och ta lite bilder och hjälpa till om det behövs.
Jag ta med mig en liten basic skit domkraft för att låna ut till folk. Ska bara kolla och ta lite bilder och hjälpa till om det behövs.
Jag tar gärna emot bilder och filmer på min kära bil!..
Ska bara få upplösningen att funka korrekt och ta med extra batterier så ska det nog gå att lösa! Bör åka ner runt 10-11 tiden så hoppas folk vill röka och annat mysigt fortfarande!
Ska bara få upplösningen att funka korrekt och ta med extra batterier så ska det nog gå att lösa! Bör åka ner runt 10-11 tiden så hoppas folk vill röka och annat mysigt fortfarande!
så länge det finns däck kvar i världen och några öre kvar på bankontot så finns det folk som burnar
Har en egen cnc-fräs, arbetar med mdf, trä, aluminium-(experimentellt) för tillfället , behöver du något utfräst så är det bara att pm'a