Tokken skrev:
Emilius skrev:
Det är precis detta jag menar, bugrun är en folkfest och även om några idioter repar bilar och grejer så finns det mest fördelar!
Nu hoppas jag du (LinuzVr6) förstod att jag va helt på din sida!
Japp BugRun är en folkfest.. inget fjortisparty.
Det finns gott om fördelar men ska det bli bättre måste de yngre förmågorna hållas i schack.
Om jag vill komma till bugrun med en utställningsbil ska jag per automatik portas från partycampingen
för att jag är rädd om min bil?
För vadå? För att det finns snorungar som inte förstår rätt från fel när alkoholen är intagen ibland även innan dess, jag stötte ju för fan på ett helt gäng på söndagsmorgonen som enbart var ute efter bekymmer.
Fler vakter som faktiskt ingriper och att polisen tar ett par varv är bra.
Fest? Absolut! Ha kul? Ja för fan.
MEN!
Man måste inte göra livet surt för alla andra som kanske också vill festa utan att bränna ner hela stället.
De som här ovan inte märkt ett skit av oroligheterna kanske ska dra ner på alkoholen och faktiskt se sig omkring morgonen efter. Det ser lite annorlunda ut då.
Jag ÄLSKAR volkswagen.. och BugRun är mitt sätt att få partaja med likasinnade, för dom som enbart
kommer för stt supa skallen i bitar och orsaka tråkigheter kan ju göra det på fler ställen än BR.
Svara på några enkla frågor..
Varför ska det alltid förstöras och svinas ner? Gör dom det hemma också?
Köras bil på området är ju ok.. men när det blir rent trafikfarligt är det INTE ok, alkohol och bilar hör inte ihop enligt mig. Så varför? Och bara för att det är inhängnat område gör det inte OK! OCH FAN INTE LAGLIGT!
Sen hastigheten på campingområdet.. Är det så jobbigt att hålla ner hastigheten?
Kör på banan om det måste gasas.
Kom till BugRun, ha kul.. Men visa för helvete att ni kan vara människor även efter alkoholen intagits.
Som sagt jag kommer att ta ett snack med ledningen om detta.
Sen en sak till.. Bilförbud efter 20.00 MY ASS!! Det körs bil dygnet runt i princip.